מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: הזמר הוותיק באלבום חדש שכבש את הפסגה

על פי נתוני הדירוג של "ספוטיפיי", האלבום החדש של אביתר בנאי מזנק מיד לפסגת האלבומים המואזנים עם "עוגן במים". הזמר המואזן: עומר אדם, וברשימת השירים המואזנים ההפתעה המרעננת נמשכת
מערכת ice | 
אביתר בנאי (צילום פלאש90)
על פי הנתונים של פלטפורמת הסטרימינג המוזיקלי ספוטיפיי, בקטגוריית האמנים המואזנים בשבוע שעבר, נמצא גם השבוע הזמר עומר אדם אשר הגיע למקום הראשון. במקום השני, עוקף השבוע עדן חסון שעלה מהמקום השלישי לשני, והתחלף עם אייל גולן שמדורג 3. למקום הרביעי העפיל השבוע אביתר בנאי ובמקום החמישי מדורג הזמר טונה.
למקום הראשון בקטגוריית האלבומים המואזנים של ספוטיפיי, העפיל השבוע אביתר בנאי עם אלבומו החדש "עוגן במים". יסמין מועלם יורדת פה מהמקום הראשון לשני עם אלבומה "אין עולם", אשר אותו היא הוציאה בסוף חודש מאי השנה. במקום השלישי גם השבוע נמצא טונה עם האלבום "מזרח פרוע". עדן חסון יורד למקום הרביעי עם "אלבום 2". סוגרת את החמישייה המובילה השבוע הזמרת אודיה עם אלבומה "האמת".
ברשימת השירים המואזנים ביותר בישראל נמשך המהפך שהחל בשבוע שעבר: השיר "פחד אלוהים" של כפיר צפריר, שזכה להצלחה גדולה בעקבות הפופולאריות שלו בטיקטוק, תופס זה השבוע השני את הבכורה עם 422,622 האזנות.

במקום השני נמצא הקאבר המעולה של עומר אדם לשירו של אריאל זילבר "ואיך שלא", שהגיע ל-334,023 האזנות. למקום השלישי השבוע יורד המוביל של השבועות האחרונים, השיר "חרבו דרבו" של נס וסטילה, שזכה ל-325,150 האזנות. 
במקום הרביעי נמצא השיר "משהו אמיתי בעיניים" של הזמר ששון איפרם שאולוב שהגיע ל-317,527 האזנות. סוגר את החמישייה גם השבוע להיט המלחמה "לצאת מהדיכאון" של יגל אושרי עם 252,232 האזנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה