מדדים ומחקרים

רמי לוי, קרפור או יוחננוף? זו הרשת היקרה בישראל

על פי המועצה לצרכנות, הרשת הזולה ביותר רמי לוי, והיקרה ביותר מגה בעיר עם הפרש ביניהן של 19%, ההפרש הצטמצם לעומת הבדיקה הקודמת. יוחננוף במקום השני, בעוד רמי לוי באינטרנט שלישי, זול מקרפור היפר וקרפור מרקט שבמקומות 4 ו-5 בהתאמה. מחסני השוק זולה מוויקטורי שבמקום השביעי, שופרסל רק עשירית
מערכת ice |  2
הרשת הזולה בישראל (צילום אילוסטרציה AI)
מהבדיקה של המועצה לצרכנות בשבוע האחרון, עולה כי קיימת עלייה מובהקת בסל בממוצע של 5% ביחס לדצמבר שנה שעברה, כאשר נרשמה עליה ברשתות בממוצע בכ-2% במוצרים של אוסם, ויסוצקי, יוניליוור, סוגת, פרוקטר אנד גמבל ופררו-נוטלה וקינדר ובמוצרים של מחלבות גד, תנובה-מעדנות נרשמה עליה גבוה יותר מכך. אבל איזו רשת היא היקרה בישראל?
אז איפה הסל הזול ביותר ביחס לסקר לפני חודש? הרשת הזולה ביותר רמי לוי, והיקרה ביותר מגה בעיר עם הפרש ביניהן של 19%, ההפרש הצטמצם לעומת הבדיקה הקודמת. הרשת העירונית - הזולה ביותר פוליצר והיקרה ביותר מגה בעיר ההפרש ביניהן -12%. בטבלה הכוללת, יוחננוף במקום השני, בעוד רמי לוי באינטרנט שלישי, זול מקרפור היפר וקרפור מרקט שבמקומות 4 ו-5 בהתאמה. מחסני השוק זולה מוויקטורי שבמקום השביעי, שופרסל רק עשירית.

רשת הדיסקאונט  הזולה ביותר היא רמי לוי והיקרה ביותר טיב טעם, ההפרש ביניהן 12% בסך הכל. רשת האונליין  (מאלה שנסקרו), הזולה רמי לוי באינטרנט והיקרה קוויק אונליין - ההפרש ביניהן 11% (ההפרש הצטמצם לעומת הבדיקה הקודמת). דרוג הרשתות מהזול ליקר: באופן מפתיע רשת עירונית (פוליצר) זולה יותר ביחס לרשתות דיסקאונט מסוימות
לגבי הפרשי המחיר הבולטים: קליק ביסקוויט מצופה שוקולד חלב יוניליוור 65 גר' במחיר מבצע של שקל אחד ברמי לוי באינטרנט, לעומת 8.37 שקל ברשת סופר פארם, הפרש של 7.3 שקל ובאחוזים 735%. חטיף תפוח אדמה חבורת דובונים אסם 40 גרם – מחיר מבצע  1.9 שקל ברשתות יש בשכונה ויש חסד (מותנה ברכישה של 100 שקל בחנות) לעומת  8.8 שקל לק"ג ברשת מיני סופר אלונית – הפרש של 7 שקל ובאחוזים 367%.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תקנו אצל רמי לוי
    רותי 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמפרסם בערוץ 14 ערוץ התרעלה לא קונים אצלו
    סגור
  • נקנה גם נקנה, אם הסיבה שלך נובעת משנאת חינם זה אומר:
    אביעד 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקנה גם נקנה, אם הסיבה שלך נובעת משנאת חינם זה אומר שדווקא צריך לקנות והרבה!
    סגור