מדדים ומחקרים

השבוע ה-6 למלחמה: זה הנושא הכי חם ברשת

על פי אתר 'סקופר' המתמחה בניטור וניתוח שיח ברשתות, נמצא כי הנושא הכי חם השבוע סבב סביב בתי החולים בעזה. מהם הפוסטים שזכו להכי הרבה לייקים, תגובות ושיתופים? 
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ אדי ישראל, אייל מרגולין, דובר צהל)
מלחמת 'חרבות ברזל' הגיעה ליומה ה-41, כאשר מתוך ממצאי חברת 'סקופר', אתר המתמחה בניטור וניתוח שיח ברשתות החברתיות הנושא הכי חם ומדובר בשבוע האחרון עסק בבתי החולים בעזה, נושא שגרף 157,560 לייקים, 16,007 שיחות ו- 5,600 אזכורים.
כאמור, נושא בתי החולים בעזה היה הנושא המדובר ביותר בשבוע האחרון, כך על פי "סקופר". הציוץ שגרף מספר לייקים, אזכורים ושיתופים רבים הוא הציוץ של טל שניידר אשר פרסמה הקלטות אודיו של קציני מנהלת תיאום וקישור עזה אשר שוחחו עם בכירי בתי החולים 'שיפא' ו-'רנטיסי'.
 

ציוץ נוסף שזכה לשיח רב ברשת החברתית 'טוויטר' הינו של אופיר האוזר אשר התייחסה לדיווח של ערוץ 12 בו פורסם כי ישראל תעביר אינקובטורים לבית החולים שיפא.
 



בפייסבוק, הפוסט שזכה לשיח הכי מדובר בשבוע האחרון הוא הפוסט של ניצן סעדן אשר התייחס לנאום נסראללה, לתגובת שר הביטחון יואב גלנט וקרא לעוקביו להתנדב ולעזור לחקלאים אשר זקוקים לסיוע בימים אלו. כך כתב סעדן לעוקביו: "אם אתם יכולים, קומו ועיזרו לחקלאים בדרום ובצפון; הם איבדו את העובדים, הממשלה הזאת לא זזה ולא נותנת להם דבר, ואם לא נעזור להם בעצמינו בקטיף ובתחזוקת השדות לא יוכלו לייצר עבורנו אוכל ולא יוכלו להתפרנס". 

בטיקטוק, הסרטון המדובר ביותר בשבוע האחרון הוא של אביאל פיטוסי, חייל אשר תיעד את פועלו שלו ושל היחידה שלו במהלך המלחמה הנוכחית. 
 

@avielfitoussi78 הגענו לחוף של שיפא במטרה לטבול בסוף השמיים עזרו לנו⚔️🌧️ #חרבותברזל ♬ צליל מקורי - Aviel fitoussi


מלבדו, הסרטון של עמוד הטיקטוק 'ניתפס' הפך למדובר ביותר כאשר פרסם תיעוד של ביה"ח שיפא אחרי הפשיטה.
 

@nitpas2

כוח צה"ל ערך לפנות בוקר פשיטה על בית חולים שיפא בעזה. הכוחות נכנסו למתחם בית החולים אחרי שבועות שבהם נחשפה פעילות חמאס בתוכו ומתחת לאדמה. דובר צה"ל הדגיש כי מדובר בפעולה ב"חלק מסוים" של בית החולים, ש"מבוססת על מידע מודיעיני וצורך מבצעי"

♬ צליל מקורי - נתפס 2
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה