בארץ

צה"ל הציע לבית החולים שיפא סיוע הומניטרי ממרכז רפואי בישראל

בישראל מנסים למצוא פתרונות לחולים והצוותים בבתי החולים בעזה, שלא פונו בעקבות המצב הבריאותי הקשה ברצועה. בזמן שהעולם מבקר את ישראל, בצה"ל יזמו הצעה להעברת אינקובטורים מישראל לבית החולים שיפא
מערכת ice | 
העברת תינוקות מעזה באינקובטורים (צילום דובר צה"ל)
בית החולים שיפא ברצועת עזה הוא אולי בית החולים המדובר ביותר בעולם בימים האחרונים. מעזה יוצאות אינספור הודעות על המצב הקשה בבתי החולים, כמובן שללא אזכור לכך שחמאס הוא הגורם למצב ההומניטרי הקשה.
בצה"ל נמצאים בקשר ישיר עם מנהלי בתי החולים ומנסים לסייע בכל דרך שאפשר, על מנת שיהיה אפשר לפנות את בתי החולים בבטחה, מאחר והם נמצאים בלב מוקדי הלחימה, לאחר שחמאס בנה את התשתיות שלו מתחת ובסמוך אליהם, בידיעה שישראל לא תתקוף את בתי החולים.
באמצעות מתאם פעולות הממשלה בשטחים, יזם צה"ל הצעה להעברת אינקובטורים מבית חולים ישראלי לבית חולים שיפא בעזה, כחלק מהמאמץ ההומניטרי לפנות את בתי החולים בעזה ושמירה על חיי אזרחים חפים מפשע.
 

בשיחה שפרסם דובר צה"ל ניתן לשמוע קצין בכיר ממנהלת התיאום והקישור בעזה מציע את האינקובטורים למנהל בית החולים שיפא, כאשר האחרון משיב בחיוב לבקשתו. עוד אומר לו הקצין שצה"ל מנסה לעזור לחולים ולצוותים הרפואיים. 
 

המאמץ לשליחת אינקובטורים לעזה הוא עוד נדבך במאמץ ההסברתי לעולם, שיראה בדיוק איך צה"ל מתייחס לאוכלוסייה אזרחית, בניגוד לטענות השקריות בעולם והתעמולה שמפיץ ארגון הטרור חמאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה