מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: אדלסון ועידן עופר מפסידים. אייל עופר מתחזק

עשירי ישראל רושמים שבוע נוסף של יציבות יחסית בהונם. עם זאת, מרים אדלסון צונחת בשני מקומות בדירוג של פורבס וגם בהונה. מנגד, אייל עופר רושם תוספת של 45 מיליון להונו, בעוד שאחיו רושם הפסד קל
מערכת ice | 
מרים אדלסון ועידן עופר (צילום יונתן סינדל, סיון פרג')
לאחר שבוע יציב יחסית, מרבית עשירי ישראל מציגים מגמה זהה, חוץ ממרים אדלסון. האישה העשירה בישראל רושמת השבוע הפסד של 52 מיליון דולר (0.17%) להון כולל של 30.7 מיליארד דולר. בהתאם, אדלסון יורדת בשני מקומות בדירוג הבין-לאומי של פורבס למקום מספר 45.
לעומתה, אייל עופר שנמצא במקום השני מתחזק, ולו במעט, עם 4 מיליון דולר. בזכות העלייה הקלה של 0.02% הוא נותר בהון של כ-19.1 מיליארד דולר ובמקום 87 ברשימה. אחיו, עידן עופר רושם דווקא הפסד קל השבוע. עופר מאבד השבוע 28 מיליון דולר, אך נשאר יציב עם הון כולל של 14.1 מיליארד דולר. עם זאת, הוא יורד מקום אחד ל-121.

לאחר יציבות יחסית בהונו, האיש הרביעי העשיר בישראל, רומן אברמוביץ', רושם ירידה ניכרת בהונו. בעוד שבשבוע שעבר היה בעל הון של כ-9.2 מיליארד, השבוע הונו הגיע ל-9 מיליארד בלבד. עם זאת, הוא עולה במקום אחד בלבד ל-232 בדירוג הבין-לאומי.
האחים בוכמן יכולים להתעודד מעט השבוע בזכות תוספת של 3 מיליון דולר להונם (0.04%). העלייה מזניקה אותה למקום 363 ברשימה הכללית, אך משאירה אותם יציבים עם הון של 6.9 מיליארד דולר.
יורי מילנר וסטף ורטהיימר אומנם לא מוסיפים או מורידים מהונם השבוע, אך שניהם זוכים לזינוק במיקומם ברשימה הבי-לאומית; מילנר מזנק למקום 375 עם הון של 6.8 מיליארד דולר, וסטף ורטהיימר למקום 421 עם 6.3 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה