מדדים ומחקרים

הכרטיס הזול ביותר לספארי נחשף: מי יסדר לכם הנחת ענק?

כרטיס הכניסה במחיר שוק עולה 89 שקל, אבל מועדוני ההנחות מסדרים מחירים נמוכים במיוחד. הזול ביותר שייך למועדון 'שלך', שם תשלמו רק 52 שקל, פער של 37 שקל שהם הנחה של כ-40% בסך הכל לעומת המחיר בכניסה
כפיר אדר | 
גן חיות (צילום shutterstock)
הקיץ הקרוב יכול לשבור לכם את הכיס? בעוד שבלונה פארק גובים קצת יותר מ-150 שקל כניסה לאדם, כאשר משפחה ממוצעת יכולה להשאיר בקופה 600 שקל עבור כניסה או אפילו אלף שקלים אם מדובר במשפחה מרובת נפשות וגם בפארקי המים תשלמו מחירים גבוהים מאוד, האם מועדוני ההנחות יכולים לסדר לכם מחיר נוח בספארי ברמת גן?
כרטיס הכניסה במחיר שוק עולה 89 שקל, אבל מועדוני ההנחות מסדרים מחירים נמוכים במיוחד. הזול ביותר שייך למועדון 'שלך', שם תשלמו רק 52 שקל, פער של 37 שקל שהם הנחה של כ-40% בסך הכל לעומת המחיר בכניסה.
מחירים זולים אפשר למצוא גם במועדונים חבר וטוב עם 54 שקל בלבד. בהצדעה כמו גם פיס פלוס יספקו לכם כרטיס ב-57 שקל בלבד. בהייטקזון תשלמו מחיר של 59 שקל בלבד וביחד בשבילך יסבסדו לכם את הסכום הקטן ביותר ותשלמו 60 שקל בכניסה.

הילה קניסטר בר דוד מנכ״לית מועדון צרכנות שלך הסבירה: "פעילויות עם הילדים במהלך ימי החופש הגדול מהווים הוצאה כספית לא מבוטלת שיכולה להגיע לאלפי שקלים, כמועדון צרכנות אנחנו רואים חשיבות עליונה למזער את ההוצאה הכספית של ההורים על ידי הנחות למגוון רחב של אטרקציות בעשרות אחוזים  כדי לאפשר למשפחות לצלוח בשלום ללא חור בארנק את החופש הגדול בתקופה כלכלית מאתגרת של גל עליות מחירים במשק".

עוד המשיכה: "כשמו כן הוא חופש גדול ולבתי הספר היסודיים הרי שמדובר על כעשרה שבועות בממוצע בהם אין מסגרות ולתיכונים מדובר בתקופה ממושכת אף יותר. השנה אנחנו רואים עלייה נוספת במחירי האטרקציות השונות בטווח 5-8 אחוזים דבר המאלץ את מועדוני הצרכנות לפעול באופן עמוק יותר מול בתי העסק כדי לתת לקהל הצרכנים את המחירים המשתלמים ביותר לכל בית ובית בישראל. שימוש בהטבות מועדוני צרכנות השונים יכולים לחסוך במהלך ימי החופש הגדול אלפי שקלים והפערים בין מחיר כרטיס הנרכש בקופה לעומת כרטיס הנרכש במועדון צרכנות מגיע לפערים של עשרות אחוזים ואף יכול להגיע ל60 אחוזי הנחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה