מדדים ומחקרים

אלו השירים ששמעתם הכי הרבה ביום הזיכרון | דירוג תחנות הרדיו

ליום אחד בשנה כובשות הקלאסיקות והבלדות השקטות את תחנות הרדיו, אלו שירי הזיכרון המושמעים ביותר. וגם, איזה שיר ניצח את יום העצמאות?
מערכת ice | 
יהונתן גפן (צילום מסך אולפן שישי)

דעה פופולרית בקרב מאזיני הרדיו סוברת שיום הזיכרון הוא אחד הימים הנעימים ביותר לפתוח בהם את תחנות המוזיקה. השנה, ביום הזיכרון שהתרחש כשבוע אחרי מותו של המשורר יהונתן גפן, לא הייתה שאלה מהו יהיה השיר המושמע ביותר. 

"הנסיך הקטן" שכתב גפן והולחן ע"י שם טוב לוי, זכה ל-75 השמעות השבוע, אולם הוא לא השיר שהושמע הכי הרבה ברדיו. "שיר מולדת" בביצוע המחודש של הפרויקט של רביבו חגג ביום העצמאות 79 השמעות, והוא השיר המושמע ביותר השבוע ע"פ נתוני מדיה פורסט.

שיר יום הזיכרון השני שהושמע הכי הרבה הוא "פרי גנך" המרגש שכתב והלחין יוני רועה, והושמע 67 פעמים. שירי יום הזיכרון הפופולריים הנוספים הם "מה אברך" של להקת חיל הים - 51 השמעות; "שמור על העולם" של דוד דאור - 42; "חורף 73" של להקת חיל חינוך מיוחד - 40; "מקום לדאגה" של מתי כספי וריקי גל, שכתב יהונתן גפן - 39 השמעות.
 



ברשימת האמנים המושמעים ביותר ברדיו לא חלו שינויים בחמישייה הראשונה אולם הם התחלפו ביניהם. אייל גולן נשאר במקום הראשון. 


במצעד הבין-לאומי, CALM DOWN של רמה וסלינה גומז מפתיע שבעה חודשים אחרי צאתו וממוקם שוב בפסגה עם 34 השמעות;  FLOWERS של מיילי סיירוס הושמע 26 פעמים; MADE YOU LOOK של מייגן טריינור ו-KILL BILL של SZA הושמעו 16 פעמים כל אחד; סוגר את החמישייה הוא הלהיט משנה שעברה LOVE TONIGHT של SHOUSE.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה