מדדים ומחקרים

מיליארדר הקריפטו מסתכל על הכלכלה המסורתית קורסת: "משלמים את המחיר"

איש העסקים מייק נובוגרץ מרוצה מהזינוק של מטבעות הקריפטו למרות הלחץ מהמוסדות הרשמיים, וטוען כי ההשקעות בקריפטו יזנקו בעקבות חוסר האמון בכלכלה המסורתית
מערכת ice | 
מייק נובוגרץ (צילום מתוך האינסטגרם)
מנכ"ל Galaxy Digital, מייק נובוגרץ, אמר כי אנו עומדים בפני מיתון כלכלי דרמטי ומשבר אשראי בארה"ב, והוסיף כי סביבת מאקרו כלכלית קודרת רק תחזק את ההשקעות בביטקוין.
מיליארדר הקריפטו הוותיק אמר גם כי הקריסה של בנק עמק הסיליקון והידוק אגרסיבי של הבנק המרכזי הדגישו את התועלת הראשונית שלשמה הוקם הקריפטו - חלופה בטוחה יותר למערכת המוניטרית המסורתית.
למעשה, התעשייה "התגברה מחדש", לפי נובוגרץ, "על ידי המציאות שיש לנו יותר מדי חוב בארה"ב ומחוצה לה, ושלאורגיית החוב הזו שכולנו היינו בה כל כך הרבה זמן יש מחיר לשלם", אמר לבלומברג ביום רביעי.

שוק הקריפטו נמצא בתקופת עלייה לאחרונה, למרות הירידה הרחבה יותר בנכסי סיכון כמו מניות, כמו גם הביקורת הרגולטורית המוגברת על ענקיות התעשייה כמו Coinbase ו-Binance.
הביטקוין והאתריום עלו ב-51% וב-37% בשלושת החודשים האחרונים, עם שווי השוק הכולל של הקריפטו על 1.28 טריליון דולר. הביטקוין הגיע לשיא של 10 חודשים מוקדם יותר השבוע, וזנק מעבר ל-30,000 דולר.
"הממשלה יצאה לג'יהאד מלא נגד קריפטו", אמר שותף גולדמן לשעבר, "לחץ על הבנקים לא להלוות לחברות קריפטו. למרות כל זה, מחירי הקריפטו גבוהים יותר וזה נותן לי אופטימיות וביטחון רב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה