מדדים ומחקרים

הסדרה שהתפוצצה לנטפליקס בפנים - וברייטינג

סדרה שכמעט לא דובר עליה עד כה חזרה לעונה שלישית - ושברה את שיאי הרייטינג של העונות הקודמות, ואפילו של כמה מהסדרות המדוברות בהיסטוריה של ענקית הסטרימינג
יאיר מור | 
נטפליקס (צילום vecteezy)
אין בה שום דבר מיוחד. היא לא מושקעת במיוחד, לא מקורית במיוחד, לא מיוחדת בשום צורה, ובעונות הקודמות היא גם זכתה לקבלת פנים תואמת: לפי הנתונים ההיסטוריים של נטפליקס, שחוזרים רק עד השקת עונתה השנייה באוגוסט 2021, היא זכתה אז ל-100 מיליון שעות צפייה שבועיות, והעונה הראשונה זכתה בו-זמנית רק ל-26 מיליון שעות צפייה (שוב, אין לנו את הנתונים להשקה המקורית שלה - אלה נתוני "אפקט הקץ-אפ" בשבוע השקת עונה 2). אבל עונתה השלישית של דרמת הנוער "חופים של סודות" הפתיעה בענק ורשמה נתון מדהים של 155 מיליון שעות צפייה בשבוע שעבר - מה שממקם אותה כעת במקום השישי בבכורות המוצלחות בכל הזמנים לעונות של סדרות בנטפליקס, אחרי "ונסדיי", "דברים מוזרים 4" (שכפי שפרסמנו, נתוני הרייטינג שלה בעצם שקריים, שכן נטפליקס ביצעה תרגיל מלוכלך כדי להעלות אותם באופן מלאכותי), "בית הנייר 5" (שגם בה השתמשה נטפליקס באותו טריק), "דאהמר: מפלצת", "ברידג'רטון 2" ו"ג'יני וג'ורג'יה 2".
לא רק שהעונה החדשה שלה שוברת שיאים - היא אפילו גררה איתה את שתי העונות הקודמות לעשירייה העולמית, כאשר עונה 1 רושמת 35 מיליון שעות צפייה - יותר מאשר בעת השקת העונה השנייה - ומתמקמת במקום השישי בעולם והחמישי בישראל; והעונה השנייה מסתפקת בכ-24 מיליון שעות ובמקום העשירי בעולם והתשיעי בישראל. 
במקום השני בעולם והשלישי בישראל הסדרה המקסיקנית "טריפטיכון", שלמרות הבדלי הז'אנר, אי אפשר להתעלם מהניסיון השקוף להחריד שלה לחקות את "אורפן בלאק" המעולה בכיכובה והפקתה של טטיאנה מסלאני; במקום השלישי בעולם מיני-סדרת פשע אמתי נוספת שמצליחה להורר הדים בחו"ל, והפעם "רצח כפול: שערורייה בדרום קרוליינה"; במקום הרביעי בעולם והשני בישראל תוכנית הריאליטי "הזיווג המושלם"; ובמקום החמישי בעולם והשביעי בישראל ריאליטי נוסף - הפעם התחרות הספורטיבית הקוריאנית "גוף המאה".
בחמישייה השנייה בעולם, בין שתי העונות הקודמות של "חופים של סודות", "מיסטר קווין" הקוריאנית; עונתה הרביעית של "את"; ועונה 5 של "פורמולה 1: המירוץ לניצחון".
בארץ נמצאות בעשירייה גם "החוק על פי לידיה פואט", שבעולם מסתפקת במקום ה-12; עונה 4 של "פאודה"; עונה 2 של "ג'יני וג'ורג'יה"; והעונה השנייה של "שודדים", שבעולם מסתפקת במקום החמישה-עשר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה