מדדים ומחקרים

ויקטורי תקועה? הרווח הנקי נשחק, מה הסיבה לירידה?

הרווח הנקי של הרשת ברבעון השלישי של שנת 2022 הסתכם לכ-11.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-12.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון נובע בעיקר מהגידול בהוצאות מכירה ושיווק, הוצאות הנהלה והוצאות מימון, נטו.
מערכת ice |  2
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום Magma Images, יחצ)
ויקטורי רשת סופרמרקטים, הפועלת כרשת שיווק קמעונאי בתחום המזון בשיטת הדיסקאונט ומציעה סל קניות מוזל לצרכן תוך התייחסות לתחרות המקומית בסביבת כל סניפיה ברחבי הארץ, מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי של 2022.
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי מסר: "אנו ממשיכים בצמיחה המבוססת על פתיחת סניפים במיקום אטרקטיביים, בין אם סניפים רגילים ובין אם סניפים של Victory-CITY. פתיחת הסניפים מחזקת את יכולת הסחר וצפויה לתרום לשיפור הרווחיות הגולמית של הרשת. אנו פועלים לספק לצרכנים חווית קניה, מגוון רחב של מוצרים ומחירים הוגנים, זאת על אף שבשוק אנו עדים למגמה של עליית מחירים. בהסתכלות קדימה, בכוונתנו להמשיך לשמר את צמיחת הרשת עם נזילות גבוהה ותזרים מזומנים חזק על מנת לנצל הזדמנויות בשוק".

מכירות החברה ברבעון השני של שנת 2022 הסתכמו בכ-600 מיליון שקל, עליה של 1.9%, בהשוואה לכ-588 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון הינו ללא שינוי בהשוואה לפדיון בחנויות זהות במהלך הרבעון המקביל אשתקד. במהלך הרבעון חלה ירידה במכירות המקוונות מול עליה במכירות החנויות הפיזיות ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הפדיון הממוצע למ"ר במהלך הרבעון השלישי של שנת 2022 עמד על כ-9 מיליון שקל למ"ר מכירה נטו, שהינו ללא שינוי ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הפדיון למ"ר בחנויות זהות במהלך הרבעון השלישי של שנת 2022 עמד על כ- 9 מיליון שקל למ"ר בשיעור דומה לרבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2022 הסתכם בכ-152 מיליון שקל, בהשוואה ל-149 מיליון שקל בתקופה המקבילה, עליה של 2.2%. שיעור הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-25.4%, עליה בהשוואה ל-25.3% בתקופה מקבילה אשתקד. הרווח מפעולות רגילות ברבעון השלישי של שנת 2022 הסתכם בכ-22.8 מיליון שקל, בהשוואה ל-23.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הקיטון נובע בעיקר עקב הגידול בהוצאות מכירה ושיווק ובהוצאות הנהלה וכלליות כתוצאה מעליית מדד המחירים לצרכן.
הוצאות מימון נטו ברבעון השלישי של 2022 הסתכמו בכ-8.3 מיליון שקל בהשוואה ל-7.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הגידול בהוצאות המימון נובע בעיקרו מהפסדים מנכסים פיננסיים במהלך הרבעון עקב הפסדים בשוקי ההון למול רווחים מנכסים פיננסיים בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2022 הסתכם לכ-11.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-12.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון נובע בעיקר מהגידול בהוצאות מכירה ושיווק, הוצאות הנהלה והוצאות מימון, נטו.
תזרים מזומנים מפעילות שוטפת לרבעון השלישי של 2022 הסתכם בכ- 46.1 מיליון שקל.
קופת מזומנים נכון ל-30.09.2022 הסתכמה בכ-133 מיליון שקל ועשויה לשמש לרכישת סניפים או רשתות ולתמוך בצמיחת הרשת ההון העצמי הסתכם בכ-371.5 מיליון שקל ומהווה עלייה בהשוואה לכ-342.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה של כ-8% נובעת בעיקר מעלייה ברווח הנקי של החברה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פריירים
    שר 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הרשת לדעתי שחוויית הקניה בה היא עלובה.מציע לבעלים ללכת ליוחננוף או סופר סל כדי להבין מה היא חוויית קניה או שרות
    סגור
  • 1.
    רק אתמול המנכ"ל דיבר נגד גיא לרר. שנה כיוון, חמוד
    זמירה 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שהולך נגד הצרכן ומחאתו הצודקת - חוטף נוק אאוט. הציבור לא טיפש והדו"חות לא משקרים.
    סגור