כסף וצרכנות

ויקטורי מצטרפת לחרם: אלו המוצרים שלא תמצאו במדפים

בשלט שנתלה בסופרמרקטים של הרשת נכתב: "לקוחות יקרים. בשל אי הסכמת רשת ויקטורי לעליית המחירים, ייתכנו חוסרים במוצרי הספק יוניליוור. ניתן לרכוש מוצרים של ספקים מקבילים, דואגים לכם, נלחמים עבורכם, מתנצלים על אי הנוחות"
מערכת ice |  4
אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי (צילום Magma Images, יחצ)
בדומה לרשתות השיווק האחרות ביניהן אושר עד, שופרסל ורמי לוי, המלחמה ביבואניות וספקיות המזון נמשכת. היום (שלישי) גם ברשת ויקטורי ייתלו שלטים בסניפים שיסבירו לצרכנים מדוע קיים חוסרים על המדפים.
בשלט שנתלה בסופרמרקטים נכתב: "לקוחות יקרים. בשל אי הסכמת רשת ויקטורי לעליית המחירים, ייתכנו חוסרים במוצרי הספק יוניליוור. ניתן לרכוש מוצרים של ספקים מקבילים, דואגים לכם, נלחמים עבורכם, מתנצלים על אי הנוחות".

בשלט גם צוינו המותגים שנמצאים תחת יוניליוור והם: בייגל בייגל, קנור, תלמה, הרטבים של הלמנס, בדין, CIF, שוקולדים של קליק, דאורדורנט AXE, השמפואים של דאב ופינוק, רקסונה והחטיף כיפלי, שהם אלו שיירדו מהמדפים כעת.
הסכסוך בין הצדדים החל לאחר שלטענת הרשתות, יוניליוור ביטלה הנחות שנתנה לה עד אותו מועד. רשתות המזון עומדות בפני הפסדים רבים בסך מיליונים שקלים זאת בשל הפגיעה בהיקף המכירות. אחת הרשתות שכבר מסוכסכת כהוגן עם יוניליוור היא רשת אושר עד, שלפי הערכות הפסידה עד כה 13 מיליון שקלים כתוצאה מהחרמת יוניליוור, כאשר גם רמי לוי נקט קו אקטיבי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד רק ככה! (ל"ת)
    יוסי 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    יוניליוור
    בת שבע 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תומכת ברשתות המזון שנלחמות על הכיס של הצרכן. כל הכבוד לויקטורי שמצטרפת. למלחמה הצרכנית נגד יוניליוור ויתר הספקים החזיריים תאבי הבצע.
    סגור
  • 1.
    שאפו! (ל"ת)
    טלי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • זה אני
    קהל 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגיע זמן כל הציבור צריך לעשות חרם רק אז המחירים יכולים לרדת כמה חזירות יכולים הציבור כבר נחנק ואתם כל אנשי פוליטיקה הגיע זמן תעבדו בשביל הציבור ולא להפך
    סגור