מדדים ומחקרים

שיא הכנסות לפאגאיה, אך כמה הפסידו בעלי המניות?

?פאגאיה מדווחת את תוצאות הרבעון השלישי של 2022, הכנסות החברה צמחו ב-49%, ביחס לרבעון המקביל אשתקד, לשיא של 204 מיליון דולר. בנוסף, החברה הציגה ברבעון השלישי EBITDA מתואמת של 5.2- מיליון דולר. בכמה צמחה רשת ההשקעות שלה?
מערכת ice | 
מסחר (צילום vecteezy)
פאגאיה טכנולוגיות, חברת טכנולוגיה גלובלית המפתחת תשתית בינה מלאכותית לעולמות האשראי, הכריזה היום על תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השלישי של 2022, שהסתיים ב-30 בספטמבר, וכן סיפקה תחזית מעודכנת לשנת 2022.
"אנו מציגים רבעון נוסף של צמיחה חזקה ביחס לרבעון המקביל אשתקד, דרך רשת השותפויות וההשקעות, יחד עם צמיחה בהכנסות החברה, המביאה להכנסות הרבעוניות הגבוהות ביותר של החברה, מאז הקמתה. תוצאות אלה משקפות את כוחה של תשתית רשת השותפויות שיצרנו, המחברת בין השותפים שלנו, המשקיעים והצרכנים ברחבי ארה"ב. ", אמר גל קרובינר, מנכ"ל החברה. אנו מאמינים כי בנינו חברה ייחודית המובלת על ידי צוות הנהלה מנוסה, אשר יאפשר לנו להתמודד עם המחזור הכלכלי הנוכחי ולהמשיך להשיג את מטרותנו ארוכות הטווח".
רשת השותפויות וההשקעות של החברה צמחו ב-26% ל-1.9 מיליארד דולר במהלך הרבעון השלישי של 2022, גידול המשקף צמיחה חזקה בפעילות עם שותפיה הקיימים של החברה והמוצרים החדשים. סך ההכנסות מפעילות והכנסות אחרות צמחו ב-49% ל-204 מיליון דולר, זאת, בעיקר לאור הגידול בעמלות הנובעות מהגידול בנפח פעילות רשת השותפויות וההשקעות.  
הפסד חשבונאי נטו המיוחס לבעלי המניות בסכום של 74.8 מיליון דולר, אשר נבע מתגמול לעובדים בסכום של 60.3 מיליון דולר. הפסד נטו מתואם עמד על 14.4 מיליון, בנטרול הוצאות בגין תגמול מבוסס מניות, שינוי בשווי הוגן של כתבי אופציות והוצאות חד פעמיות אחרות. החברה הציגה EBITDA מתואמת שלילית לרבעון השלישי של 2022 בגובה של 5.2 מיליון דולר, המשקפת מרווחים נמוכים יותר בתכניות החדשות, תנודתיות בשווקים והשקעות שוטפות בחברה. 
 
 
הרחבת רשת השותפויות: היקף בקשות האשראי החודשיות מהשותפים הקיימים צמח בשיעור של כ-20% בין החודשים ינואר לספטמבר 2022. צירוף של אחד משלושת המלווים הגדולים בארה"ב בתחום האשראי רכב בחודש מאי, אפשר התרחבות נוספת במוצרי האשראי הרכבים, עם ייצוג במעל ל-70% מסוכנויות  בארה"ב. כמו גם, צירוף שותף חדש מהמובילים בתחום האשראי בנקודות המכירה.
יכולת עקבית לגייס הון: החברה גייסה הון בסכום של מעל ל-2 מיליארד דולר למכשירי המימון השונים של החברה במהלך הרבעון השלישי, הן בעסקאות פרטיות והן בעסקאות ציבוריות. כמו גם, קבלת דירוג AAA לעסקת האיגוח האחרונה בתחום ההשקעה בנדל"ן למגורים (single-family-rental) משתי חברות הדירוגMoody’s  ו- DBRS.
חיזוק תשתית רשת השותפויות של פאגאיה: המשך צמיחה חזקה בבקשות אשראי חדשות משותפים קיימים וחדשים, עם 77 מיליון בקשות אשראי שהוערכו במצטבר מאז תחילת 2019 ועד הרבעון השלישי של 2022. 41 מיליון בקשות אשראי הוערכו בתשעת החודשים הראשונים של 2022, המשקפים צמיחה של 120% ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה