מדדים ומחקרים

אדם ממוצע מבלה עשור מחייו על "טייס אוטומטי"

האם כל יום בחייכם מרגיש בדיוק אותו הדבר, כשהשנים פשוט עפות? אתם רחוקים מלהיות לבד
מערכת ice | 
צילום Kaspars Grinvalds - stock.adobe.com
מתברר שהמבוגר הממוצע מבלה יותר מ-10 שנים מחייו על "טייס אוטומטי", בעקבות אותם שגרות וטקסים כל יום, כך על פי סקר חדש שנערך בבריטניה. רבע מ-2,000 המבוגרים הבריטים שנשאלו, מודים שלעתים קרובות הם נסחפים עד חמש שעות או יותר ביום, בלי שום מחשבה אמיתית על מה שהם עושים. זה שווה ל-1,396 שעות בכל שנה, 27 שעות בשבוע או כמעט ארבע שעות ביום של עשיית אותם הדברים.
יתרה מכך, 64 אחוז מהמבוגרים טוענים ששגרת היום שלהם כמעט ואינה משתנה. בראש רשימת השגרות שלעולם לא משתנות עבור האדם הממוצע, כוללות התלבשות או מקלחת באותה שעה ביום ואכילת אותה ארוחת בוקר. אבל 79 אחוז מאלה שמרגישים שהם "תקועים בתלם" של שגרות שחוזרות על עצמן, מרגישים שזה מונע מהם להשיג את מטרותיהם. הדברים הנפוצים ביותר שהמרואיינים אומרים שהם היו רוצים לעשות, אבל עדיין לא הייתה להם הזדמנות, כוללים לימוד מיומנות חדשה, טיול בעולם ותחילת קריירה חדשה.
המחקר מגלה גם, כי 51 אחוז מהמבוגרים מודים שהם מתמהמהים במקום לפעול במשימות שצריך לעשות - כולל ניהול הכספים שלהם, ארגון דייטים עם חברים וקניות אוכל. כתוצאה מכך, שישה מתוך 10 קנו ספר לעזרה עצמית - אבל חצי מעולם לא סיימו אותו וחלקם אפילו לא השלימו את הפרק הראשון. יותר ממחצית מהנשאלים (53%) חושבים שהם צריכים להיות יותר אקטיביים בניהול הכספים האישיים שלהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה