מדדים ומחקרים

תעלומת ה"מפלצת מלוך נס" בדרך לפתרון: זו התגלית החדשה

סיפורה המסתורי של "המפלגת מלוך נס" מעסיקה את העולם במשך שנים רבות. אך האם ישנו פתרון?  הקריפטוזואולוגית קייטי אליזבת', שטה לה בנהר תוך כדי שהיא מצלמת, כשלפתע הגיח היצור המסתורי שמעולם לא ראתה, שלטענתה הוא בגודל עצום של 20 רגל
מערכת ice |  3
אגם לוך נס (צילום Rebel yell)
סיפורה המסתורי של "המפלגת מלוך נס" מעסיקה את העולם במשך שנים רבות, למעשה מזה 1,500 שנה שהיצור המסתורי מוזכר בלשון בני האדם, אך למרות עדויות של אנשים שראו את המפלצת הענקית בסקוטלנד, אף פעם לא ניתנה עדות ממשית ועניינית למה הוא היצור הענקי שחי מתחת לפני הים.
כעת, נראה כי ישנה פריצת דרך לתעלומה רבת השנים. הקריפטוזואולוגית קייטי אליזבת', שטה לה בנהר תוך כדי שהיא מצלמת כשהיא נעזראת גם במכשירים ייעודיים, כשלפתע הגיח היצור המסתורי שמעולם לא ראתה, שלטענתה הוא בגודל עצום של 20 רגל. היא מאמינה שהקליפ משמש עדות למפלצת האגדית של אגם שמפליין בוורמונט, שזכתה כאמור לכינוי "המפלצת מלוך נס".
הסירה של קייט צויידה במגוון ציוד שיעזור למצוא את הישות המיתולוגית. בסרטון שפורסם ניתן לראות חפץ ארוך נע דרך האגם בעומק של כ-42.5 רגל, תוך שימוש במה שנראה כמו סנפיר כדי להניע את עצמו דרך המים.
לאחר מכן קייט ממשיכה להשוות את הצילומים לחידקן, דג קטן ולווייתן קטן, תוך הדגשת 'ההבדל הגדול בתנועה ובגודל'. למרות שהקריפטוזואולוגית צילמה בעבר תמונות דומות של אותו יצור אחריו היא עוקבת, עוקביה מאמינים שהצילומים הנוכחיים פותחים פרק חדש לגמרי בתעלומת המפלצת מלוך נס.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אז למה אין צילום
    וטגורג 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הייתה לה מצלמה והיא ראתה את המפלצת איפה התמונה
    סגור
  • 2.
    סרטון מ2019 קייטי חוקרת את אגם צ'מפליין
    משה 10/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החיפוש שלה הוא אחר צ'אמפ, בעל חיים דומה לתיאור של נסי. קישור: https://www.mynbc5.com/article/woman-believes-she-has-sonar-images-of-champ/28810114
    סגור
  • 1.
    נו... אז שימו את הסרטון, מטומבלים (ל"ת)
    zhu 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור