מדדים ומחקרים

חייזרים מצטרפים למלחמה באוקראינה? עב"מים שזוהו מעל קייב

מדענים באוקראינה השתמשו בציוד מיוחד לחקר השמיים באזור קייב. לדבריהם, מאז תחילת המלחמה, שמי אוקראינה מוצפים בעצמים בלתי מזוהים. חלקם כנראה קשורים לטכנולוגיות מתקדמות של צבאות זרים, במיוחד סין ורוסיה
מערכת ice |  2
עצם בלתי מזוהה
המרחב האווירי של אוקראינה היה עמוס השנה - זה טבעה של מלחמה. אבל מדענים במדינה מסתכלים לשמיים ורואים משהו שהם לא ציפו: מספר מוגזם של עב"מים, על פי מאמר טרום-דפוס חדש שפורסם על ידי המצפה האסטרונומי הראשי של קייב בתיאום עם האקדמיה הלאומית למדעים של המדינה.
העיתון לא מתייחס ספציפית למלחמה, אבל בארצות הברית, הפנטגון כבר מזמן רמז, העלה השערות והזהיר שכמה עב"מים עשויים להיות טכנולוגיה מתקדמת מצבאות זרים, במיוחד סין ורוסיה (אם כי לא סיפקו שם עדויות להשערה זו). המאמר באוקראינה בולט במיוחד מכיוון שהוא לא רק מראה שהמדע המשיך להיחקר ולהתרחש במהלך המלחמה, אלא גם מסביר שהיו הרבה תצפיות למרות הפגזות, הסכנות וההרס שסביב.
לגבי העב"מים אומרים החוקרים: "אנחנו רואים אותם בכל מקום, וצופים במספר לא מבוטל של עצמים שטבעם אינו ברור." התצפיות המדווחות בוצעו במצפה האסטרונומי הראשי בקייב וכן בכפר מדרום לקייב בשם Vinarivka. לדברי מחברי המחקר, המצפים לקחו על עצמם את עבודת ה"ציד" של עב"מים כפרויקט עצמאי, בגלל ההתלהבות הרבה סביב הנושא.
המחקר מתאר סוג ספציפי של עב"מים שהחוקרים מכנים "פנטומים" שהוא "אובייקט שהוא גוף שחור לחלוטין שאינו פולט וסופג את כל הקרינה הנופלת עליו". החוקרים גם הבחינו שהעב"מים שהיא רואה כל כך מהירים שקשה לצלם אותם. "העין אינה מתקנת תופעות הנמשכות פחות מעשירית השנייה", נכתב בעיתון. "זה לוקח ארבע עשיריות השניה לזהות אירוע. גם הקלטות תמונות ווידאו רגילות לא ילכדו את [תופעת האוויר הלא מזוהה]. כדי לזהות UAP, עליך לכוונן את הציוד: מהירות תריס, קצב פריימים וטווח דינמי."
אז החוקרים עשו בדיוק את זה באמצעות שתי תחנות ניטור מטאורים בקייב ובווינריבקה. "פיתחנו טכניקת תצפית מיוחדת, תוך התחשבות במהירויות הגבוהות של העצמים הנצפים", נכתב בעיתון. "זמן החשיפה נבחר כך שתמונת האובייקט לא זזה משמעותית במהלך החשיפה. קצב הפריימים נבחר כדי לקחת בחשבון את מהירות האובייקט ושדה הראייה של המצלמה. בפועל, זמן החשיפה היה פחות מ-1 ms, וקצב הפריימים היה לא פחות מ-50 הרץ".
המדענים חילקו את התופעה שצפו לשתי קטגוריות שונות: קוסמיות ופאנטומים. "אנו מציינים שעצמי הקוסמיקה הם עצמים זוהרים, בהירים יותר מהרקע של השמים. אנחנו קוראים לספינות האלה בשמות של ציפורים (בז, נשר)", נכתב בעיתון. "פנטומים הם עצמים כהים, עם ניגודיות של כמה עד כ-50 אחוזים."
השימוש במצלמות, שהוצבו במרחק של כ-75 מייל זה מזה, אפשר למדענים לבצע תצפיות חוזרות ונשנות של עצמים מוזרים נעים בשמיים. העיתון לא העלה השערות לגבי האובייקטים, אלא רק ציין את התצפיות והזכיר את המהירויות המדהימות של האובייקטים. "זוהו טיסות בודדות, קבוצתיות וטייסות של הספינות, שנעו במהירויות של 3 עד 15 מעלות לשנייה", נכתב במחקר. "פנטומים נצפים בטרופוספירה במרחקים של עד 10 - 12 ק"מ. אנו מעריכים את גודלם בין 3 ל-12 מטרים ובמהירות של עד 15 קמ"ש".
ההסבר הקל יהיה שמדובר בטילים, או רקטות, או משהו אחר הקשור למלחמה. אבל המדענים מתעקשים שטבעם "לא ברור". בוריס ז'ילאייב, החוקר הראשי במחקר, סירב להגיב.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התעסקתם עם עב"מ... (ל"ת)
    שש 10/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קראו עוד בקהילת ה F.B be שלנו
    מופון ישראל 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "מופון ישראל"חפשו בגוגל. הארגון הגדול בעולם והוותיק בעולם לח-ר עב"מים. הצטרפו לקהילה בפייס.
    סגור