מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: האחים בוכמן מזנקים בדירוג העולמי

עשירי ישראל יורדים מעט בדירוג העולמי אך לא מדובר במורות משמעותיות להונם של המיליארדרים. על כמה עומד הונה של מרים אדלסון השבוע?
מערכת ice | 
עשירי ישראל (צילום פלאש90/ יונתן זינדל , ויקיפדיה, רמי זרנגר; יחצ)

דירוג עשירי ישראל על פי מגזין 'פורבס': מרים אדלסון היא האישה הישראלית העשירה ביותר, בעלת העיתון "ישראל היום" ואלמנתו של המיליארדר שלדון אדלסון שעשה את הונו מעסקי המלונאות וההימורים בארה"ב, יורדת שלושה מקומות בדירוג העולמי עם הון מוערך של 26.6 מיליארד דולר. 

במקום השני אייל עופר, שגם יורד מעט בהון ובדירוג עם שווי מוערך של 14.1 מיליארד דולר, המציבים אותו כאיש ה-128 בעושרו בעולם. אחריו את המקום השלישי מאייש אחיו הצעיר, עידן עופר, עם הון של 10.4 מיליארד, כשהוא מדורג יציב במקום ה-185 עשירי העולם. 
במקום הרביעי ברשימת עשירי ישראל נמצא רומן אברמוביץ', כשהונו מוערך ב-8.6 מיליארד דולר, והוא נמצא במקום ה-235 בדירוג עשירי העולם. קצת אחריו, את הרשימה סוגרים האחים איגור ודימיטרי בוכמן מעסקי הגיימינג, שחולקים יחד את האחזקות בחברה בת ה-18 - משחקים כמו Fishdom ו-Gardscapes. שניהם נותרו יציבים גם השבוע עם הון מוערך בכ-8.1 מיליארד דולר לכל אחד מהם והם תופסים יחד את המקום ה-264 בעולם.
 


במקום הרביעי ברשימת עשירי ישראל נמצא רומן אברמוביץ', כשהונו מוערך ב-8.7 מיליארד דולר, והוא משפר עמדה אל המקום ה-223 בדירוג עשירי העולם. קצת אחריו, את הרשימה סוגרים האחים איגור ודימיטרי בוכמן מעסקי הגיימינג, שחולקים יחד את האחזקות בחברה בת ה-18 - משחקים כמו Fishdom ו-Gardscapes. שניהם נותרו יציבים גם השבוע עם הון מוערך בכ-8.1 מיליארד דולר לכל אחד מהם והם תופסים יחד את המקום ה-257 בעולם, שמהווה עבורם שדרוג במיקום.


יורי מילנר החמישי ברשימה הישראלית סוגר שבוע עם 7.3 מיליארד דולר וממוקם במקום ה-301 בדירוג העולמי. סטף ורטהיימר ומשפחתו ממוקמים השבוע במקום ה-396 בדירוג העולמי והונם נאמד ב-6.2 מיליארד דולר. טדי שגיא מחזיק בהון מוערך של 5.3% והוא ממוקם 480 בדירוג העולמי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה