מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: מי הדיח את הלהיט של אנה זק?

"לך לישון" רשם בשבוע החולף עלייה משמעותית בכמות ההאזנות השבועית – אבל שיר חדש שרק יצא הצליח להאפיל עליו ולגנוב לו את הצמרת
יאיר מור | 
אנה זק
דרמה ברשימת השירים המואזנים בישראל באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם: "As It Was", השיר החדש של הארי סטיילס, הצליח לנסוק על השבוע הראשון שלו באוויר העולם למקום הראשון בארץ (וגם בשאר העולם, אגב) עם יותר מ-200,000 האזנות שבועיות – נתון נדיר למדי בארץ.
סטיילס דחק את "לך לישון" של אנה זק, שהחזיק במקום הראשון זה כחודשיים, למקום השני, למרות עלייה מרשימה מאוד במספר ההאזנות השבועי – כ-165,000 לעומת 150,000 בלבד לפני שבוע; גם "דובשנייה", שיתוף הפעולה של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז, רשם מספר האזנות גבוה יותר מאשר בשבוע הקודם – כמעט 147,000 לעומת כ-133,000 – אך נדחק מהמקום השני לשלישי בשל הנתון הכמעט לא יאומן של הארי סטיילס.
נועה קירל חוזרת לחמישייה עם "פעמון", הדואט שלה עם איתי גלו, שמתברג במקום הרביעי; ואילו "מה פספסתי" של עדן חסון יורד מקום אחד לחמישי. שווה לציין שעומר אדם ממשיך לחוות זיגזגים גם כאן, בדומה לאלו שעברו עליו לאחרונה ביוטיוב, כאשר "לבד על המיטה צונח בספוטיפיי שלושה מקומות, מ-3 בשבוע שעבר ל-6 השבוע.
גם ברשימת האמנים נדחקו המובילים של השבוע שעבר מעט למטה – אבל לא בגלל הארי סטיילס, אלא אייל גולן, שזינק מהמקום השלישי לראשון והוריד את עומר אדם למקום השני ואת עדן חסון למקום השלישי; במקומות הרביעי והחמישי נשארו טונה ורביד פלוטניק, בהתאמה.
אייל גולן נוסקגם לראש רשימת האלבומים המואזנים בישראל עם "קצת שמח קצת עצוב", ודוחק את כל אחד מארבעת המובילים של השבוע שעבר מקום אחד מטה: עדן חסון עדיין בולט עם שתי הופעות בחמישייה – "אלבום 2" במקום השני ו"שמישהו יעצור אותי" ברביעי; "מזרח פרוע" של טונה בין האלבומים של חסון, במקום השלישי; ו"Montero" של ליל נאז X במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה