מדדים ומחקרים

רוסיה בדרך לקריסה חסרת תקדים: הבורסה נשארת סגורה

הבנק המרכזי החליט להמשיך את סגירת המסחר בבורסת מוסקבה גם בין ה-14 ל-18 במרץ, כאשר המסחר הוקפא עוד ב-25 בפברואר האחרון עם פרוץ המלחמה עם אוקראינה, ההערכות: תרשם עם פתיחתו בסופו של דבר ירידה חסרת תקדים
מערכת ice |  5
ירידות בבורסה (צילום vecteezy)
רוסיה חוזרת לשגרה למרות האיומים החמורים מצד המערב? הבנק המרכזי של רוסיה הודיע ​​אמש (שבת) כי החליט שלא לפתוח מחדש את המסחר בבורסה המקומית של מוסקבה בין התאריכים 14-18 במרץ, למעט כמה עסקאות שאינן שוק פתוח ועסקאות באמצעות מערכת התשלומים SPFI.
הבורסה במוסקבה מסרה כי שוק המט"ח, שוק הכסף ושוק הריפו ייפתחו בשעה 07:00 בבוקר באותם ימים. הבנק הודיע ​​כי יודיע על אופן הפעולה לשבוע הבא במועד מאוחר יותר ויבהיר אילו פעולות ניתן יהיה לבצע בכל זאת.

בכך למעשה יסגור שוק המניות ברוסיה כמעט חודש ללא מסחר, מדובר בפועל ישיר לסנקציות הקשות שהוטלה נגד המדינה בצד הכלכלי, זאת מעבר לחרם של מאות חברות ומותגים שהודיעו על הקפאת העסקים במדינה.
שוק המניות במוסקבה נסגר מאז 25 בפברואר, ההערכה היא שברגע שייפתח, נוכל כנראה לראות את אחת הנפילות הגדולות ביותר בשוק המניות העולמי. בכמה מוערכת הנפילה? מניות Sberbank של הבנק הגדול ביותר של רוסיה לדוגמא, ירדו ב-95% ברישום בארה"ב.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לבורסות בשאר העולם זה לא יזיז
    יוני 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי הן מציגות "בגרות" עאלק. אבל אם מחיר האורז עולה, אז הבורסות מגיבות בירידות חדות. גם סוג של בגרות, עאלק. הבורסות, הבלוף הגדול ביותר שהאנושות המציא. קזינו.
    סגור
  • 2.
    תמשיכו לפנטז... חחח הפרוגרסיבים משקשקים (ל"ת)
    אדי 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    SBRCY הזדמנות לקנות מניית בנק בזול (ל"ת)
    Gcdth 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא הייתי ממליץ
    אאא 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רוסיה נכנסת לתקופה חשוכה, מלבד זאת, כאשר נכס כביכול נופל באופן חד בסיבה שנראית זמנית, כדאי לבחון את המצב שלו לפני האירוע. כלכלת רוסיה לא זהרה לפני המלחמה, ולכן לא הייתי משקיע בה. באוקראינה לעומת זאת היו סימנים טובים לצמיח לפני המלחמה, זאת אומנם השקעה מסוכנת, אבל אם אוקראינה לא תיכבש בסוף, השקעה היום תניב רווח נאה ביותר (כמובן שאם אוקראינה כן תיכבש ההשקעה תפסיד) אבל רוסיה לפחות כלכלית תפסיד כך או כך
    סגור
  • אם תקבל את הכסף כמובן! (ל"ת)
    רוברט 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור