מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: אנה זק ממשיכה לשבור שיאים

הלהיט החדש של הזמרת הצעירה ממשיך להוביל את צמרת השירים המואזנים בישראל, ואף רושם הישג חדש שמכניס אותו לרשימת שיאני ההאזנות באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם
יאיר מור | 
אנה זק (צילום אלכס ליפקין)
אנה זק מסתמנת כאחת הזמרות האהובות בישראל, וכובשת את ראש טבלאות המוזיקה עם נתונים מרשימים למדי. כפי שדיווחנו מוקדם יותר, בשבוע החמישי ליציאת השיר שלה "לך לישון" היא הגיעה למקום הראשון ביוטיוב, ובספוטיפיי היא נמצאת במקום הזה כבר שבועיים, אך השבוע רשמה הישג אחר כאשר מספר ההאזנות השבועי של השיר הגיע ל-180,340.
בכך הוא נכנס, לפי בדיקת אתר ice, לרשימת עשרת השירים עם נתוני ההאזנות השבועיות הגבוהים בשנה האחרונה באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם. הדירוג שלו ברשימה הזו הוא 7, כשלפניו "בית משוגעים של רן דנקר, שהגיע בתחילת יוני לנתון של 183,007 האזנות; "Peaches" של ג'סטין ביבר, דניאל סיזר וגבעון, שרשם באמצע אפריל 186,234 האזנות; "Montero" של ליל נאז X, שהצליח להגיע בסוף אפריל ל-205,935 האזנות; "טרילילי טרללה" של נועה קירל ואילן פלד, שהתפוצץ בשבוע האחרון של יוני עם נתון של 253,217 האזנות; "Industry Baby" של ליל נאז X וג'ק הארלו שהגיע בסוף ספטמבר ל-268,767 האזנות; והשיא של השנה שייך ל"אפס מאמץ" של סטטיק, בן-אל תבורי ונטע ברזילי, שרשם בשבוע השני של ספטמבר נתון מדהים של 288,276 האזנות.
במקום השני עדיין נמצא "Enemy" של אימג'ן דרגונז ו-JID, מתוך הסדרה הפופולארית של נטפליקס, "Arcane" המבוססת על המשחק "League of Legends"; השיר "Heat Waves" של גלאס אנימלז עולה שני מקומות לשלישי, ומחליף עם נרקיס ו"הולכת איתך"; וביניהם, במקום הרביעי, נשאר "Stay" (ראיתם מה עשינו כאן?) של דה קיד לרוי וג'סטין ביבר.
ברשימת האמנים המואזנים ביותר לא היו שינויים דרמטיים: עומר אדם נותר במקום הראשון, טונה דורך במקום השני, במקומות 3 ו-4 התחלפו עדן חסון שעלה עם אייל גולן שירד, ובמקום החמישי עדיין נמצא רביד פלוטניק.
האלבום המואזן בישראל, גם השבוע, הוא "מזרח פרוע" של טונה, ובמקומות השני והשלישי נשארו "אלבום 2" של עדן חסון ואוסף "שירי הילדים הגדולים בכל הזמנים"; ובמקומות 4 ו-5 השבוע נמצאים "תוך כדי תנועה" של רביד פלוטניק ו"Montero" של ליל נאז X, שעלו כל אחד שלב אחד על חשבון "Dawn FM" של דה וויקנד שירד שני שלבים והודח מהחמישייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה