מדדים ומחקרים

בנק ישראל חושף: זה הבנק עם הפיקדון הטוב בישראל

מידע חשוב של הבנק לכלל לקוחות הבנקים בישראל: "נתוני קו המשווה מצביעים על פערים משמעותיים בריביות (החציוניות) שהציעו הבנקים למפקידים בפיקדונות עד חודש: את הריבית הגבוהה ביותר - 4.2% - הציע בנק מרכנתיל. את הריבית הנמוכה ביותר - 0.15% - הציע הבנק הבינלאומי"
מערכת ice | 
משכנתא בישראל (צילום אביב גוטליב, shutterstock, Magma Images)
בנק ישראל הסביר ברשתות החברתיות למיליוני ישראלים, איזה פיקדון הוא הטוב ביותר עבורם ובעל התשואה המקסימלית, אבל גם הזהיר מפני הפיקדון הנמוך ביותר שניתן לקבל. אז איזה בנק הוא הכדאי ביותר?
בפוסט שעלתה בפייסבוק הסביר בנק ישראל: "קצר, לא מחייב, הכירו את הפיקדונות הפופולאריים בישראל: פיקדונות קצרים לתקופה של עד חודש בריבית משתנה. בחודש אוגוסט הפקידו הישראלים כמעט 17 מיליארד שקל בפקדונות קצרים לתקופה של עד חודש (כולל פקדונות יומיים ושבועיים)".

עוד נכתב: "סכום כלל ההפקדות לפיקדונות בריבית משתנה (מכל הסוגים) עמד באוגוסט על 21 מיליארד - כלומר כ- 81% מכלל ההפקדות היו לפקדונות הקצרים! וחשוב לדעת! היום לא חייבים להקים חשבון פיקדון רק בבנק בו מתנהל חשבונך, ניתן להשוות ולבדוק איזה בנק מציע את הריבית הגבוהה ביותר - ולפי זה להתנהל".
לסיום הוסבר: "נתוני קו המשווה מצביעים על פערים משמעותיים בריביות (החציוניות) שהציעו הבנקים למפקידים בפיקדונות עד חודש: את הריבית הגבוהה ביותר - 4.2% - הציע בנק מרכנתיל. את הריבית הנמוכה ביותר - 0.15% - הציע הבנק הבינלאומי. ריבית חציונית = הריבית הנמצאת "בדיוק באמצע" כלומר מחצית מהפקדונות באותו הבנק הציעו ריבית גבוהה ממנה ומחצית הציעו ריבית נמוכה ממנה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה