ויראלי

נגיד בנק ישראל לשעבר מגחך על סמוטריץ' בשידור חי | צפו:

על רקע האפשרות של הורדת דירוג האשראי של ישראל, פרופ' יעקב פרנקל, נגיד בנק ישראל לשעבר, בביקורת קשה על התנהלות שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. לשאלת קרן מרציאנו שלדברי סמוטריץ' "השמיים לא נפלו" אחרי הורדת הדירוג, פרנקל לא הצליח להסתיר חיוך ציני | צפו:
מערכת ice | 
יעקב פרנקל (צילום מרים אלסטר פלאש90)
נגיד בנק ישראל לשעבר, פרופ' יעקב פרנקל, בביקורת שקטה אך רועמת בשידור חי הערב (חמישי) במהדורה המוקדמת עם קרן מרציאנו בחדשות 12. על הפרק: האפשרות שדירוג האשראי של ישראל יירד בתקופה הקרובה, בעקבות ההסלמה חול חיזבאללה בלבנון.
לדברי הנגיד לשעבר, ישנן שלוש מערכות במלחמת חרבות ברזל: המערכה הצבאית, המדינית והכלכלית, אל "המערכה כלכלית הוזנחה, חד משמעית". לדברי מרציאנו כי השיקול הכלכלי לא נמצא על סדר מקבלי ההחלטות, אמר הנגיד: "אנו מוכרחים, כי אין ברירה. אם לא נתייחס לכלכלה, הכלכלה תתייחס אלינו. הימים הם קשים בהחלט, ואני שותף להערכות הפסימיות של האוצר שמעריכים שהמסלול שאנו נמצאים כנראה יוביל להורדת דירוג האשראי".
על האדישות של הציבור הישראלי להורדת הדירוג כי הוא אינו רואה את התוצאות לכך בשטח במיידי, אמר הנגיד לשעבר: "זו החלטה קרדינלית אם יירד דירוג האשראי של ישראל".
מגישת חדשות 12, קרן מרציאנו, העירה לנגיד כי שר האוצר בצלאל סמוטריץ', הבהיר את עמדתו לגבי הורדת הדירוג, כי הורידו את הדירוג פעם אחת והשמיים לא נפלו, כלשונה. על כך חייך הנגיד לשעבר, ומרציאנו הוסיפה: "אי אפשר היה לפספס את החיוך הציני", והנגיד לא הכחיש: "לא התכוונתי להסוות אותו".
 
צילום מסך חדשות 12
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה