מדדים ומחקרים

רמי לוי, אושר או חצי חינם? הרשת הזולה בישראל נחשפת

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה  בנושא סל מוצרי הבשר והעופות הטריים הזולים ביותר לקראת ראש השנה קובע: במקום הראשון רשת "רמי לוי"-25%, במקום השני- 17% רשת "אושר עד" ,במקום השלישי רשת "יוחננוף" עם 7% ובמקום הרביעי רשתות "שופרסל ו"חצי חינם" עם 6%, ובמקום החמישי  רשת "קינג סטור" עם  4%
מערכת ice |  2
רשת המזון היקרה ביותר (צילום shutterstock)
סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה בנושא סל הקניות של מוצרי הדגים הטריים במחירים הזולים ביותר קובע שבמקום הראשון: רשת "רמי לוי" עם 22% , במקום השני רשת "אושר עד" עם 11%, במקום השלישי – רשתות "יוחננוף" ו-"חצי חינם" עם 8%. כל אחת.
במקום הרביעי רשת "שופרסל" עם 7% ובמקום החמישי רשת קינג סטור עם 4% הסקר של מכון גיאוקרטוגרפיה נערך בתחילת חודש ספטמבר לקראת ראש השנה במדגם מייצג של האוכלוסייה במדינת ישראל ( במגזר היהודי ובמגזר הערבי).

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה בנושא סל מוצרי הבשר והעופות הטריים הזולים ביותר( המעדניות) לקראת ראש השנה קובע: במקום הראשון- רשת "רמי לוי"-25%, במקום השני- 17% רשת "אושר עד" ,במקום השלישי רשת "יוחננוף" עם 7% ובמקום הרביעי רשתות "שופרסל ו"חצי חינם" עם 6%, ובמקום החמישי  רשת "קינג סטור" עם 4% ובמקום השישי רשת "ויקטורי עם 3% ובמקום השביעי 22% ציינו שהם לא יודעים.
בולטת התופעה שבמגזר היהודי 28.1% ציינו שרשת "רמי לוי" מציעה את הסל מוצרי בשר ועוף במחירים המשתלמים ביותר לעומת המגזר הערבי רק 7.5% ואילו רשת "שופרסל" במגזר היהודי רק 3.8% לעומת המגזר הערבי 20%.
סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה בנושא סל הקניות של מוצרי הדגים הטריים במחירים הזולים ביותר קובע שבמקום הראשון: רשת "רמי לוי" עם 22% , במקום השני רשת "אושר עד" עם 11%, במקום השלישי – רשתות "יוחננוף" ו-"חצי חינם" עם 8% ובמקום הרביעי רשת "שופרסל" עם 7% ובמקום החמישי רשת קינג סטור עם 4% ובמקום השישי רשת "ויקטורי" עם 3% ו-27% ציינו שהם לא יודעים.
בולטת התופעה שבמגזר היהודי 24.6% ציינו שרשת "רמי לוי" מציעה את סל מוצרי הדגים הטריים במחירים הזולים ביותר לעומת המגזר הערבי רק 10% ואילו רשת "שופרסל" במגזר היהודי רק 5.2% לעומת המגזר הערבי 17.5%. הסקר של מכון גיאוקרטוגרפיה נערך בתחילת חודש ספטמבר 2024 לקראת הקניות לראש השנה והחגים במדגם ארצי מייצג של 503 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה במגזר היהודי והערבי כחלקם באוכלוסייה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי נערך הסקר?
    אורח 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תערכו הסקר שבוע לפני החג ולא חודש, אחרי פרסום הסקר רמי לוי מעלה מחירים.
    סגור
  • 1.
    על רמי לוי
    אלי 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את הבדיקה של הסל הזול ברשת רמי לוי תעשו במקום שאין לו בו תחרות כמו קריית שמונה הפירות והירקות ברמה מאוד נמוכה
    סגור