מדדים ומחקרים

לארי אליסון מפתיע בענק: עוקף את ג'ף בזוס ברשימת עשירי העולם

דוח כספי חזק של אורקל הביא לזינוק בשוויו של לארי אליסון ל-206 מיליארד דולר, מה שמציב אותו לפני בזוס ברשימה עשירי העולם. אילון מאסק ממשיך לעמוד במקום הראשון עם 250 מיליארד
מערכת ice |  1
לארי אליסון, אילון מאסק (צילום אינסטגרם/ לארי אליסון, אילון מאסק)
לארי אליסון, יו"ר אורקל, זינק למקום השני ברשימת האנשים העשירים בעולם ועקף את מייסד אמזון, ג'ף בזוס. המהפך התאפשר בזכות עלייה חדה במחיר מניות אורקל אתמול (שני, 16 בספטמבר).
לפי רשימת המיליארדרים של פורבס, השווי הנקי של אליסון עומד על כ-206 מיליארד דולר לאחר שהמניות עלו ב-5.1%. מאז ה-6 בספטמבר, שוויו של אליסון זינק ב-34 מיליארד דולר, כשהמניות עלו ב-20% החודש, השיא מאז אוקטובר 2022.

המניות של אורקל עלו לאחר שפורסמה דוח כספי חזק והתחזיות של החברה זינקו מעבר לציפיות האנליסטים. אורקל גם הודיעה על שותפות עם Amazon Web Services, בנוסף לשיתופי פעולה קודמים עם גוגל ומיקרוסופט. ההצלחה של אורקל סייעה לאליסון לעקוף את מארק צוקרברג ממטא וברנאר ארנו מ-LVMH.
אליסון, שמחזיק בכ-40% ממניות אורקל, ציין שהחברה מתכננת להקים מרכזי נתונים חדשים כדי לעמוד בדרישה הגוברת למחשוב על רקע עליית הפופולריות של הבינה המלאכותית. 
כעת, אליסון מדורג רק אחרי אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, עם שווי של כ-250.7 מיליארד דולר; ג'ף בזוס מאמזון מדורג במקום השלישי עם שווי של כ-203.4 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נמאס לכם מלעסוק בקישקושים (ל"ת)
    אורן 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור