מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: מי הזמר שממשיך לכבוש את הפסגה?

אייל גולן ממשיך לשלוט בפסגה בתחנות הרדיו עם 562  השמעות בשבוע החולף. גולן עוקף את שרית חדד בפער גדול שהגיעה למקום השני עם 432 השמעות. ברשימת השירים המואזנים ביותר אודיה מגיעה למקום הראשון עם השיר החדש שלה "בן אדם"

מערכת ice | 
רדיו (צילום pixabay)
בדירוג הרדיו של ICE, אייל גולן מוביל את הרשימה עם 562 השמעות. מקום השני, שרית חדד עם 432 השמעות. במקום השלישי נמצא פאר טסי, עם 384 ומוביל בשתי השמעות בלבד על אושר כהן שבמקום הרביעי, עומר אדם סוגר את החמישייה עם 369 השמעות.
המקום הראשון בשירים הישראלים המושמעים ביותר השבוע, הוא השיר "בן אדם" של הזמרת הצעירה אודיה, במקום השני, שירה החדש של יסמין מועלם "דאמ". במקום השלישי פאר טסי עם "מה יהיה מחר", שירי מימון וברי סחרוף במקום הרביעי עם "ניסע רחוק" וסוגרים את הרשימה, אושר כהן ונועה קירל עם השיר "אין אותי".
בגזרת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר, הביטלס קטפה את המקום הראשון השבוע עם 137 השמעות. אחריהם ברונו  מארס עם 235 השמעות. ובמקום השלישי בפער קטן נמצאת סברינה קרפנטר. קולדפליי במקום הרביעי עם 111 השמעות וליידי גאגא סוגרת את הרשימה עם 104 השמעות.
השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו השבוע, ליידי גאגא וברונו מארס עם "Die with a smile" הכוכבת העולה סברינה קרפנטר כבשה את המקום השני, השלישי והרביעי עם השירים "Tase", "Espresso" ו- "Please please please". וסוגר את הרשימה מיילס סמית' עם השיר "Stargazung".

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה