מדדים ומחקרים

מחקר חדש חושף: זאת התכונה הכי מבוקשת אצל רווקים בישראל

אפליקציית ההיכרויות הפופולרית OkCupid חוגגת 20 שנות פעילות בדיוק בזמן לטו' באב. לאירוע הגיעו סלבס וגם פנויים ופנויות. וזוהי בדיוק הזדמנות מעולה לחשוף - אלו הדברים שמחפשים בבני זוג. האם מראה חיצוני הוא הפקטור החשוב ביותר? 
מערכת ice | 
OkCupid (צילום יח"צ OkCupid)
לכבוד יום האהבה טו' באב 2024, וגם לכבוד 20 שנות פעילות, ארגנה אפליקציית ההיכרויות הפופולרית OkCupid אירוע חגיגי. לאירוע הוזמנו סלבס מקומיים, בין השאר קורלי לרוסה, יהב אהרבור ועומר דרור וגם נחשפו מספר נתונים מפתיעים בנוגע להרגלי הדייטינג של הציבור הישראלי. 

צילום: רפי דלויה
על-פי הנתונים שנאספו, רוב הרווקים והרווקות בישראל מחפשים זוגיות רצינית שתחזיק לנצח. באפליקציה, 79% מהמשיבים ענו לשאלה "במה אתם מעדיפים להתמקד בימים אלו בכל מה שקשור לזוגיות ואהבה" בתשובה כי הם מחפשים בן זוג עמו יוכלו לחיות לנצח. רק 21% ענו כי הם מעדיפים להתמקד ביציאה לדייטינג והיכרויות ולא בקשר רציני. 
חוץ ממערכת יחסים ארוכת טווח, מה עוד הרווקים והרווקות בישראל מחפשים? נראה כי תקשורתיות ואמינות הן התכונות המבוקשות ביותר בבני ובנות זוג בישראל. 46% ענו שהם מעדיפים בן או בת זוג תקשורתיים, 41% השיבו שהתכונה החשובה ביותר עבורם היא אמינות. וכמה משקל מניחים הישראלים על אלמנט המשיכה הפיזית? על פי התשובות באפליקציה - לא הרבה. 
רק 7% כתבו שהם מתמקדים במשיכה הפיזית. אחוז קטן עוד יותר, 6%, השיבו שהם מחפשים בן או בת זוג רומנטיים. אלמנט נוסף שנראה בבירור בעקבות תשובות הישראלים באפליקציות הוא חשיבותם של גבולות במערכות יחסים. 91% מהמשיבים ענו כי גבולות במערכת יחסים זה דבר בריא וחשוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה