מדדים ומחקרים

הלקוחות מרוויחים: זו חברת הביטוח שעונה הכי מהר לטלפונים

איילון ביטוח מזנקת במדד השירות של חברות הביטוח לשנת 2023: במקום הראשון במהירות המענה הטלפוני בכל ענפי ביטוח כללי: רכב רכוש, רכב חובה וביטוח דירה ומציגה את השיפור הגדול ביותר במדד השירות, ביחס לכל החברות בענף, בביטוח דירה ומדורגת במקום השני

מערכת ice |  1
ביטוחי בריאות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
איילון ביטוח מזנקת במרבית הקטגוריות במדד השירות שפרסמה הבוקר (ראשון) רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. על פי הדו"ח, איילון ניצבת זו השנה הרביעית ברציפות במקום הראשון בשירות בביטוח הבריאות, מבין חברות הביטוח המסורתיות, ומדורגת במקום הראשון במדד השירות בביטוח סיכון חיים, זו השנה השלישית ברציפות, מבין כל חברות הביטוח בישראל. איילון מובילה במקום הראשון גם בסעיף מהירות טיפול בתביעות בתחום ביטוח הבריאות וביטוח חיים, מבין החברות המסורתיות. 
בנוסף, איילון במקום הראשון במהירות המענה הטלפוני ללקוחותיה, בכל ענפי ביטוח כללי: בביטוחי רכב חובה, בביטוחי רכב רכוש וגם בביטוח דירה. כמו כן, לפי מדד שירות המפקח על הביטוח, מציגה איילון את השיפור הגדול ביותר במדד השירות, ביחס לכל החברות בענף, בביטוח דירה ומדורגת במקום השני.
איילון מציגה את השיפור הגדול ביותר במדד השירות, ביחס לכל החברות בענף, ברכב חובה ומדורגת במקום השני מהחברות הגדולות. במסגרת מהפכת השירות שמובילה איילון מזה כשנתיים וחצי, פותחו והוטמעו בחברה מגוון תהליכים חדשים לשיפור רמת השירות, לרבות הרחבת השירותים הדיגיטליים המוצעים למבוטחי החברה וסוכניה, הוטמעה מערכת CRM חדשה אשר הובילה לקיצור זמני השיחות במוקדים, שודרגו נתבי השיחות – IVR, הושק אתר חדש למבוטחי החברה, פותח פורטל סוכנים חדש לסוכני החברה ועוד, כל זאת לצד המשך מתן שירות אנושי איכותי למבוטחי החברה וסוכניה.

מנכ"ל איילון, שרון רייך, מסר: "אנחנו שמחים לקבל את ההכרה על פעילותנו בתחום השירות לאחר שהצבנו את נושא השירות כיעד אסטרטגי מרכזי של החברה. אנו גאים בהישגיה של איילון, המשקפים את מצוינות החברה ביישום האסטרטגיה למתן שירות מקצועי לכל לקוחותינו וכן את המאמצים והמשאבים הרבים שמשקיעה החברה בתחום השירות. ברצוני להודות לכל עובדות ועובדי החברה אשר מיישמים יום יום את ערכי השירות של איילון."

יעל פאר-סגל, סמנכ"לית השיווק, השירות והתקשורת של איילון, הוסיפה: "ההישגים במדד השירות הם תוצאה של שיפור מתמיד, הישגים שהתאפשרו בזכות פעילות רוחבית חוצת חברה, הירתמות ושיתוף פעולה של כל עובדות ועובדי איילון. אנחנו מתרגשים על ההישגים והתוצאות, נמשיך ונעניק לסוכני ולמבוטחי איילון שירות אישי, איכותי ובלתי מתפשר, כערך מרכזי בפעילותנו."
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איילון
    יוספה 07/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד. חבל על הסבל שעוברים הלקוחות בחברות הגדולות שפועלות רק למען מיקסום הרווחים ומזניחים את השירות
    סגור