השוק

הנתונים נחשפים: זו חברת הביטוח הטובה בישראל

הממונה על שוק ההון והביטוח פרסם את הדוח השנתי שלו ומהדוח הזה ניתן ללמוד לא מעט דברים על שוק הביטוח בישראל; יחד עם זאת, בחרנו את אחת הפעילויות המורכבות בחיי הישראלי הממוצע ושם קבע המפקח כי אלה החברות הטובות בישראל | כל הפרטים
ניצן כהן |  2
רונן אגסי, יורם נוה (צילום ניקולה וסטפהל, יחצ מגדל, סיון פרג', וידאו הד)
הממונה על שוק ההון והביטוח פרסם את ממצאי הסקר השנתי שלו ומהם עולה תמונה מעניינת על כל סיגמנט בעולם הביטוח הישראלי. מאחר ועולם הביטוח הישראלי מורכב מאינסוף סיגמנטים בחרנו את הפוליסה שהיא אולי החשובה מכולן שמחזיק הישראלי הממוצע. מדובר בפוליסה מאוד יקרה אבל פוליסה שאם היא מגיעה למימוש, היא קריטית לחיים של המבוטח ובני משפחתו.
נסביר לרגע את הדברים. בכל כבוד לביטוח הרכב, הדירה וכן הלאה עולם הבריאות הופך להיות קריטי. תוחלת החיים עולה, אנשים מאריכים חיים והארכת החיים הזו מביאה איתה גם דברים נוספים. אז אם אנחנו מסתכלים על החיים בעידן המודרני הרי שנושא הסיעוד הופך להיות קריטי.
כדי להבין עד כמה נושא הסיעוד הוא קריטי צריך להבין את העלויות והן עשרות אלפי שקלים בחודש לאדם שהופך סיעודי. אם אין לאותו אדם כסף, או לבני משפחתו די כסף, זו הופכת להיות הוצאה בלתי אפשרית למשקי הבית המובן הרחב של הדברים.
מכאן שנוצר הצורך לרכוש פוליסת סיעוד וכאן כבר הדברים מסתבכים. הפוליסות האלה יקרות מאוד ומכאן שהחבות של חברות הביטוח על הפוליסות האלה היא לא מבוטלת אז ברור שאין לאף אחד חשק לשלם אותן לא ללקוח שרוצה לרכוש בעלות גבוהה ולא לחברת הביטוח לשלם כי אלה עלויות מטורפות.
אבל לשם כך נועדה הפוליסה וכמו שחברת הביטוח מחתמת את הלקוח וקובעת לו את גובה הפרמיה הרי שברגע האמת היא צריכה לשלם את הפוליסה. אז בכל הכבוד לביטוחי הרכב, זו הפוליסה אולי החשובה ביותר (אולי עם בריאות) שיש למשק הבית במאה ה-21. ומכאן החשיבות לדירוג של איזו חברה הכי טובה.
הדירוג הזה כולל את מידת ההיענות של חברות הביטוח לתביעות. משך זמן הטיפול בתביעה, מענה לשאלות ודברים שנוצרים תוך כדי תהליך וכן הלאה. וזה הדירוג אולי החשוב ביותר של משק הבית במאה ה-21.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אולי יש לך ביטוח אבל אין לך הראל
    מבוטח 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפי הסקר טוב שכך......
    סגור
  • וטוב שכך... (ל"ת)
    שם 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור