מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: מי הזמרת שהשאירה אבק לכולם?

דירוג הרדיו השבועי: אייל גולן מקום ראשון בפער עצום מהמקום השני בגזרת האמן המושמע ביותר, סברינה קרפנטר משתלטת על הגזרה הבינלאומית ובגדול
מערכת ice | 
אייל גולן, איתי לוי (צילום shutterstock, אינסטגרם/ אייל גולן, איתי לוי)
האמנים המושמעים ביותר השבוע ברדיו בארץ: את המקום הראשון לוקח אייל גולן בפער של מעל 170 השמעות ממקום שני, שם נמצא איתי לוי. במקום השלישי מתמקם עדן חסון עם 405 השמעות, פער של 15 בלבד מהמקום הרביעי שם נמצא פאר טסי. סוגר את החמישיה הראשונה זהו משה פרץ.
השירים הישראליים המושמעים ביותר ברדיו השבוע: במקום הראשון, "חולה ירח" שירו החדש של איתי לוי, במקום השני "הכל עליי" של נטע ברזילי, את המקום השלישי לוקחת ענבל ביבי עם "רוקדת בשקיעה", במקום הרביעי עדן חסון עם שירו החדש "חורף באילת". נועל את החמישיה הראשונה זהו פאר טסי עם "רוז".
מבחינת אמנים בינלאומיים מושמעים: במקום הראשון נמצאת סברינה קרפטר הכוכבת העולה, במקום השני נמצאים הביטלס. קולדפליי נמצאים במקום השלישי, לא רחוקים מהמקום הרביעי שם נמצא הדי ג'יי דיוויד גואטה. הייצוג הנשי השני ברשימה מגיע במקום החמישי מביונסה.
סברינה קרפטנר מובילה גם בגזרת השירים הבינלאומים המושמעים השבוע, כאשר להיטה Espresso  מתברג במקום הראשון בפער של כמעט 30 השמעות מהמקום השני, שם נמצאת בילי אייליש עם שירה מהאלבום החדש  "Lunch". במקום השלישי "TOO SWEET" של הוזייר. סברינה קרפטנר שוב ברשימה והפעם במקום הרביעי עם "Please Please Please" סוגר את החמישיה הראשונה זהו טדי סווימס עם "Lose Control".

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה