מדדים ומחקרים

טסים לחו"ל? 10 המדינות המבוקשות ביותר נחשפות

אירופה היא היעד המבוקש ביותר, המושך את מספר המבקרים הבינלאומיים הגדול ביותר בעולם. שבע מתוך עשר היעדים המובילים נמצאים באזור זה. בראש הרשימה, צרפת קיבלה 100 מיליון מבקרים בשנה שעברה. צפוי כי המדינה תחזור על מספר זה ב-2024, בהשפעה ניכרת של אולימפיאדת פריז 2024 שתתקיים ביולי ואוגוסט
מערכת ice | 
דרכונים (צילום shutterstock)
התפתחות התעופה המסחרית בעשורים האחרונים הפכה את רוב העולם לנגיש עבור רבים. בשנת 2023 בלבד, מספר התיירים הנכנסים הגלובלי הגיע ל-1.3 מיליארד. כתבה זו מציגה את המדינות המתוירות ביותר בשנת 2023, על פי מספר הזרים שנכנסו לכל מדינה.
אירופה היא היעד המבוקש ביותר, המושך את מספר המבקרים הבינלאומיים הגדול ביותר בעולם. שבע מתוך עשר היעדים המובילים נמצאים באזור זה. בראש הרשימה, צרפת קיבלה 100 מיליון מבקרים בשנה שעברה. צפוי כי המדינה תחזור על מספר זה ב-2024, בהשפעה ניכרת של אולימפיאדת פריז 2024 שתתקיים ביולי ואוגוסט.

ספרד הגיעה למקום השני עם 85 מיליון ביקורים ב-2023, וארצות הברית הגיעה למקום השלישי עם 67 מיליון תיירים שהגיעו באותה שנה. סין הייתה בין היעדים המובילים במשך שנים, אך מספר המבקרים ירד באופן דרסטי בשנים האחרונות בשל מגבלות הקורונה. מספר המבקרים הזרים בסין ירד מ-65.7 מיליון ב-2019 ל-35.5 מיליון בלבד ב-2023 לאחר שהמדינה אימצה הגבלות מחמירות.
אף מדינה מאפריקה, דרום אמריקה או אוקיאניה לא מופיעה ברשימה זו. הנתונים בכתבה זו מבוססים על מידע מארגון התיירות העולמי של האו"ם (UN Tourism) ומנהל ההגירה הלאומי של סין.
נתונים אלה משקפים את המגמות העולמיות בתיירות, עם דומיננטיות ברורה של אירופה כיעד מוביל. הם גם מדגישים את ההשפעה המתמשכת של מגפת הקורונה על דפוסי התיירות העולמיים, במיוחד בסין. עם התאוששות התיירות העולמית, יהיה מעניין לראות כיצד ישתנו מגמות אלה בשנים הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה