מדדים ומחקרים

תישארו ליד המזגן: בקרוב יהיה לכם חם מאד, מתי זה ייפסק?

בימים הקרובים צפויה עלייה חדה בטמפרטורות ויחל גל חום כבד וקיצוני, שיישאר עמנו למשך מספר ימים. באילת הטמפרטורה היום צפויה להגיע עד ל-45 מעלות ובטבריה עד 43 מעלות, ומכאן זה רק עולה
מערכת ice | 
נופשים בכינרת (צילום אושרי בן דור, איגוד ערים כינרת)

הקיץ מגיע במלוא העוצמה. גל חום קיצוני צפוי להגיע היום (חמישי) לישראל אשר ככל הנראה יימשך עד יום ראשון, שאז יחלו הטמפרטורות לרדת, אך עדיין יישאר חם ושרבי. הטמפרטורות יחלו היום את העלייה הראשונית והשרב יורגש היטב ברוב חלקי הארץ.

על פי תחזית מזג האוויר של החזאי בועז דיין, הטמפרטורות החזויות היום ברחבי הארץ הן: בירושלים 37-24 מעלות, תל אביב 30-25 מעלות, חיפה 31-25 מעלות, באר שבע 41-20 מעלות, צפת 37-27 מעלות, אריאל 37-24 מעלות, מודיעין 40-18 מעלות, טבריה 43-32 מעלות ובאילת צפויות 45-28 מעלות.
עוד צפויה עלייה נוספת בטמפרטורות ממחר, וכך גם במהלך סוף השבוע שמתחיל היום וצפוי להיות שרבי מאד ולוהט ברוב חלקי הארץ. כאמור, ביום ראשון צפויה הקלה מסוימת בעומס החום אך עדיין יהיה שרבי וחם.
מחדר הבקרה של איגוד ערים כינרת נמסר: "היום (13.6) ומחר, צפוי לשרור בחופי הכינרת גל חום כבד, עם טמפרטורת גבוהות, שיגיעו עד 44 מעלות צלזיוס. בכדי לשמור על בטיחותם ובריאותם, מתבקשים הנופשים והרוחצים, לשהות באזורים מוצלים ולהרבות בשתייה, וכן, להגן על מכלי גז לבישול מחשיפה ישירה לקרינת השמש, העלולה לגרום לפיצוץ מסוכן. יש לרחוץ רק בחופים מוכרזים עם שירותי הצלה".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה