מדדים ומחקרים

למרות המלחמה בעזה: מניית החברה הישראלית זינקה ב-174%

חברת Beyond Oil הישראלית ראתה את מנייתה קופצת ב-174% מאז תחילת השנה: "הפתרון החדשני של חברת ביונד אויל תורם רבות לאנושות בתחום הרפואה, בהפחתת תחלואה ותמותה מסוגי סרטן הנגרמים מחשיפה לאדי טיגון, ובכך תורם רבות לשיפור בריאות כלל האוכלוסייה."
מערכת ice |  1
מניות (צילום pexels)
ביונד אוייל היא חברת פוד-טק ישראלית הממוקמת בקיבוץ יפעת שבצפון ונסחרת בבורסה הקנדית תחת הסמל BOIL.CN. הנוסחה של ביונד אוייל מטפלת בבעיה עולמית - תחלואה ותמותה מסוגי סרטן שונים, מחלות לב וכלי דם ומחלות אחרות הנגרמות מאכילת מזון מטוגן. בעקבות הפיתרון שהציגה המנייה שלה קפצה, למרות המלחמה בעזה ב-174% מתחילת שנת 2024.
שימוש חוזר בשמן טיגון מאות פעמים במשך מספר ימים עם אותו שמן הוא נוהג נפוץ ברחבי העולם, המתרחש במטבחים של מסעדות, בתי מלון, שירותי קייטרינג ומפעלים לייצור מזון מטוגן. עד כה לא הייתה פתרון לבעיה זו, מכיוון שאם המסעדה הייתה מחליפה את השמן בכל יום, מחיר המזון היה עולה באופן לא סביר.

ביונד אויל היא חברת טכנולוגיה בתחום המזון הבריא, המתמחה בתחום הבריאות. לאורך 15 שנה, פיתחה פורמולה הכוללת תוספי מזון שיוצרים אבקת מסנן חדשנית, המוגנת בפטנט. פורמולה זו סופגת באופן אפקטיבי רכיבי פירוק משמן מטיגון, מאטה את קצב תגובות הקילקול, ובאמצעות תהליך סינון פשוט, מאפשרת שימוש חוזר בשמן בשמירה על איכותו. הפתרון של ביונד אויל מייצג קידום גדול בתחום הבריאות הגלובלי, בהגנה על בריאות הסועדים ועובדי המטבח במפעלים או במסעדות המשתמשים באותו שמן לאורך תקופה ממושכת.
לחברה יש תיק של פטנטים רשומים ופטנטים תחת רישום המאריכים את חיי המדף של שמנים צמחיים מיוצרים ומשומשים. חברה קיבלה מכתב אי-התנגדות ממינהל המזון והתרופות האמריקאי ("FDA"), ממשרד הבריאות של קנדה ומה-NFS.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מכתב אי התנגדות???
    יהושפט 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו. לא ביזבוז של דיו לכתוב את זה?
    סגור