מדדים ומחקרים

עדן גולן בהישג מטורף: זו הבשורה שקיבלה רגע אחרי האירוויזיון

72 שעות אחרי התחרות, עוד הישג לעדן גולן, כאשר השיר ״הוריקן״ הוא היחיד מאירוויזיון 2024 שנכנס לרשימת השירים ב-iTunes האמריקני, בעוד שהזוכה השוויצרי לא שם, גם לא הסגן מקרואטיה לזניה בוי
מערכת ice |  1
עדן גולן בגמר האירוויזיון 2024 (צילום מסך כאן 11)
אחרי שעדן גולן, נציגת ישראל לאירוויזיון 2024 שנערך במאלמו שבשדיה, רשמה הופעות מצוינות באירוויזיון וכבשה את הלבבות של הקהל בבית אחרי שסיימה במקום החמישי והמכובד, זאת על אף שציוני השופטים היו נמוכים במיוחד, אך הקהל בבית היה לצדה, היא רושמת עוד הישג נאה.
72 שעות אחרי התחרות, עוד הישג לעדן גולן, כאשר השיר ״הוריקן״ הוא היחיד מאירוויזיון 2024 שנכנס לרשימת השירים ב-iTunes האמריקני, בעוד שהזוכה השוויצרי לא שם, גם לא הסגן מקרואטיה לזניה בוי.
גולן הייתה ללא ספק המתמודדת הבולטת ביותר באירוויזיון, ולאו דווקא בשל כישוריה האדירים והצבעוניות הייחודית שהיא מביאה לבמה, אלא דווקא על רקע האנטישמיות הקשה שחוותה, במסגרתה ספגה קריאות בוז צורמות בין היתר, כמו גם הפגנות ענק נגד ישראל שנערכו מחוץ לאולם במאלמו ומחאות של חלק מהמשתתפים עצמם.
אבל כל זה לא עניין את עדן גולן, שכאמור רשמה הופעות מצוינות עם השיר "הוריקן", ולפחות בכל הנוגע לקהל בבית, גולן סיימה במקום הראשון בהצבעות. ההצלחה הזו באה לידיי ביטוי בגדול גם אחרי האירוויזיון. בשיטוט קצת ברשתות החברתיות של גולן, ניתן להבין את התמונה בבירור.
האינסטגרם של עדן גולן התפוצץ מאז גמר האירוויזיון וכמות העוקבים שלה עלתה ב-120%, כאשר היא החלה את התחרות עם 140 אלף עוקבים, וכעת יש לה 373 אלף עוקבים נכון לכתיבת שורות אלו - עלייה של 204 אלף עוקבים.
בטיקטוק הסיפור אפילו מטורף עוד יותר. עד כה, נוצרו למעלה מ-17.1 מיליון פוסטים שמשתמשים בשיר "הוריקן" של עדן גולן, כאשר הוא זכה כבר לעשרות מיליוני צפיות שם. ביוטיוב, השיר "הוריקן" צבר ביומיים האחרונים 1.7 מיליון צפיות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עדן גולן והשיר הוריקן ביצוע מאלף
    סיג 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ראויים לכל. השיר כל כך מרגש כל פעם מחדש והביצוע פנומנלי. יישר כוח לכל העוסקים במלאכה
    סגור