מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן בפסגה, עדן גולן מדיחה את נרקיס

רשימת האמנים והשירים הישראלים והבינלאומיים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בשבוע האחרון: אייל גולן במקום הראשון, ביונסה תפסה את המקומות הראשונים בפסגה הבינלאומית
מערכת ice | 
עדן גולן, אייל גולן (צילום pixabay, שי פרנקו, פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
בדירוג האומנים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל גם השבוע, הזמר אייל גולן ניצב במקום הראשון עם 603 השמעות. שלמה ארצי, עוקף את עומר אדם וחוזר למקום השני עם 433 השמעות.
אחריו, במקום השלישי נמצא אריק איינשטיין הזמר הישראלי האהוב בכל הזמנים שהשנה, ציינו עשור לפטירתו עם 413 השמעות. עומר אדם, שבחודש מרץ האחרון הוציא מיני אלבום חדש בשם "חמישה לילות" יורד למקום הרביעי עם 409 השמעות.  את החמישייה, נועלת שרית חדד עם 404 השמעות.
בשונה מטבלת האומנים, בטבלת השירים הישראליים המושמעים ביותר, ישנה נכונות מאסיביות יותר של נשים. במקום הראשון נמצאת הנציגה שלנו באירוויזיון עדן גולן, שאמש (שבת), לאחר הופעה בלתי נשכחת זכתה במקום החמישי בתחרות. הוריקן של גולן, זכה ל-194 השמעות. במקום השני נמצאת הזמרת נרקיס שזה עתה השיקה את אלבומה החדשה "תשובה?" והשיר "הכל לטובה" שהושמע 112 פעמים. 
במקום השלישי, נמצא השיר "אמא" של סטטיק מתוך אלבומו החדש, אשר מדבר על חוויותיו כילד מאומץ. השיר זכה ל-104 השמעות. במקום הרביעי, נמצאת עדן בן זקן עם השיר "חיפשתי אותו בנרות" שהושמע 102 פעמים. סוגרת את הרשימה, אגם בוחבוט עם השיר "אתה" שהושמע 98 פעמים. 
במקום הראשון בקטגוריית האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל הגיעה גם השבוע להקת הביטלס, שרק לאחרונה שוחרר בדיסני פלוס סרט הקולנוע האחרון שצילמו "Let It Be" עד 110 השמעות. גם השבוע, קולדפליי, שומרת על המקום השני עם 74 השמעות ומאחוריה בפער זעום נמצא הדיג'י דיוויד גטה עם 73 השמעות. לבסוף, סוגרת את הרשימה אריאנה גראנה עם  70 השמעות.

 
השיר "I Don’t Wanna Wait" של האמנים וואן ריפבליק ודייוויד גטה  מגיע השבוע למקום הראשון בדירוג השירים הבינלאומיים המושמעים ביותר ברדיו הישראלי עם 39 השמעות. במקום השני השיר "Lose Control" של הזמר טדי סווימס שהגיע ל-33 השמעות ברדיו. השיר, מדיח את שירה של ביונסה "Texas Hold'em" מהטופ וממקם אותו במקום השלישי עם 32 השמעות. השיר "We Can’t Be Friends" של אריאנה גרנדה יורד למקום הרביעי עם 31 השמעות וסוגר את רשימה שירו של בנסון בון "Beautiful Things" עם 28 השמעות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה