מדדים ומחקרים

גאווה ישראלית: המנכ"ל שנכנס לרשימת 100 המשפיעים של מגזין טיים

ינון קרייז, המנכ"ל הישראלי של חברת הצעצועים מאטל, ומי שאחראי על ההפקה של אחד מהסרטים המצליחים ביותר בשנים האחרונות, ברבי, זכה לכבוד עצום אחרי שנבחר  ברשימת 100 האנשים המשפיעים של המגזין "טיים". בנוסף, גם  רייצ'ל גולדברג פולין, אמו של הירש פולין, שנחטף ב-7 באוקטובר, נכנסה לרשימה המכובדת
מערכת ice | 
מגזין טיים 100 המשפיעים 2024 (צילום מסך)

ינון קרייז, המנכ"ל הישראלי של חברת הצעצועים מאטל, ומי שאחראי על ההפקה של אחד מהסרטים המצליחים ביותר בשנים האחרונות, ברבי, זכה לכבוד עצום אחרי שנבחר היום (רביעי) ברשימת 100 האנשים המשפיעים של המגזין "טיים".

קרייז משמש כמנכ"ל החברה החל מ-2018. הוא מונה כשהחברה הייתה במשבר קשה מאוד, והצליח להרים אותה לגבהים חדשים הרבה בזכות האייקון הגדול שלה - הברבי המפורסם. 
מנכ"ל מאטל, ינון קרייז, מסר ל-ice לאחר בחירתו: "הסרט היה תוצאה של שיתוף פעולה קריאטיבי בין היוצרים המובילים בעולם. רצינו ליצור משהו ייחודי ומקורי שישבור מוסכמות ויהיה אירוע חברתי (cultural event). מעבר להצלחה בקופות, שמח שהסרט החזיר אנשים לבתי הקולנוע והפך להיות תופעה חברתית גלובלית, שריגשה אנשים עם מסרים חיוביים ואנושיים".


בקטע שמסביר את בחירתו של קרייז לרשימה, כתב המפיק והבמאי ג׳יי.ג׳יי אברמס: "עבודתו של קרייז בחברת הצעצועים המוערכת החלה כשהמכירות היו איטיות וברבי הייתה רק בובה אהובה. הוא ארגן מחדש, תיאם ותכנן - דמיין את מאטל לא כחברת צעצועים אלא כחברת בידור". 


צילום:  MATTEL
עוד הוסיף ואמר: "אלו מאיתנו שמכירים את ינון כבר שנים היו עדים לנחישותו הבלתי מעורערת להפוך את ברבי ומותגי מאטל אחרים לתופעות תרבותיות. אחת הדרכים שבהן הוא עושה זאת היא לסמוך על שותפים יצירתיים כמו גרטה גרוויג, שיעשו תנודות ענקיות באופן בלתי צפוי. עם מכירות צעצועים חזקות, פיתוח של עוד סרטי מאטל, וסרט שהכניס 1.5 מיליארד דולר מתחת לחגורתו - ינון רק מתחיל לצבור תאוצה".
נוסף על כך, ברשימת 100 המשפיעים של המגזין האמריקני 'טיים' נמצאת רייצ'ל גולדברג פולין, אמו של הירש פולין, שנחטף בשמחת תורה ומאז מוחזק בידי חמאס בעזה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה