תקשורת ומדיה

טיים מגזין הקדיש את השער לתושבי עזה: כך הגיבו הגולשים בישראל

מגזין טיים האמריקאי פרסם את השער של הגיליון החדש שלו שבו נראה ילד אשר מביט על הריסות עזה, תחת הכותרת: "אימה של עזה". הגולשים הישראלים מיהרו להגיב עם שלל תמונות שמציגות את הצד הישראלי והזוועות שחוו תושבי העוטף
מערכת ice | 
שלטים להחזרת החטופים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אמש (שני) פרסם מגזין טיים האמריקאי, את השער של הגיליון החדש שלו שיצא לשוק. בתמונה מוצג ילד מביט על ההריסות של עזה, תחת הכותרת: "האימה של עזה". התגובה הישראלית לא איחרה להגיע.
אלה טרוולס, אחת מהמסבירות הבולטות של ישראל, פרסמה שערים אלטרנטיביים עם תמונות קשות מהעוטף ואף עקפה את הפוסט המקורי במספר הלייקים מגזין טיים (TIME) פרסם אתמול בטוויטר.
 
למי ששכח, רק לפני שבועיים הקדיש המגזין שער לחטופים במשפחותיהם כאשר בשער הופיעה תמונתם של יונתן פולין ורחל גולדברג שבנם בן ה־23 הרש גולדברג פולין, שחגג עם חבריו בפסטיבל המוזיקה נובה, נעדר.
אלה טרוולס (קינן), בלוגרית הטיולים שהפכה לאחת המסבירות הכי חשובות של ישראל, צייצה בתגובה תמונות של 3 שערים אלטרנטיביים של טיים, וכתבה: "תיקנתי את זה בשבילכם".
 
התמונה הראשונה שהעלתה קינן הצליחה לעשות ראטיו, כלומר קיבלה יותר לייקים מהתמונה המקורית שהעלה הטיים. התמונה של אלה עומדת על 19 אלף לייקים, בעוד התמונה המקורית על קצת יותר מ-9,000.
אלה טרוולס לא הייתה הישראלית היחידה שהגיבה למגזין. גם מלך זילברשלג יצר שער אלטרנטיבי של TIME עם תמונתה של נועה ארגמני שנחטפה עם בן זוגה אבינתן אור על האופנוע. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה