מדדים ומחקרים

דירוג ice: חמש הנשים המובילות בעסקים

לרגל יום האישה הבינלאומי 2024, אתר ice עם הדירוגים של הנשים המשפיעות והמובילות בארץ בתחומן, בעסקים, בתקשורת, בטלוויזיה, בנדל"ן ובעולמות הפרסום והיח"צ | הפעם: ה-5 של ice בעסקים וכלכלה
מערכת ice | 
הנשים בעסקים (צילום דוברות אל על, shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, ינאי יחיאל)
לרגל יום האישה הבינלאומי 2024, אתר ice עם חמש הנשים המובילות והמשפיעות בעולם העסקים והכלכלה.
שנה שעברה בחרנו ב: רונית הראל בן זאב - מנכ"לית חברת דירוג האשראי S&P מעלות, אביבית מנה קליל - מנכ"לית משותפת בבית ההשקעות אופנהיימר, אתי בן-זאב - משנה למנכ"ל בנק הפועלים, עינת גז - מייסדת ומנכ"לית היוניקורן פאפאיה גלובל, ודינה בן טל גננסיה - מנכ"לית אל על.

זו הבחירה שלנו השנה - דירוג ice: חמש הנשים המובילות בעסקים
השותפה הבכירה בקרן השקעות בהייטק Team8, רקפת רוסק עמינח, לשעבר מנכ"לית בנק לאומי, עם מהלך מאוד דרמטי רק בתקופה האחרונה, כאשר Team8 השלימה גיוס ענק של חצי מיליארד דולר ל-3 קרנות חדשות. מדובר בהשקעה בהיקף משמעותי מאוד לאור התקופה המאתגרת בה נמצאת ישראל ותעשיית ההייטק הישראלית הקרן בכלל השלימה אקזיטים בהיקף כספי של 2 מיליארד דולר בכמעט עשור והיום היא מנהלת השקעות בהיקף של כמיליארד דולר
זו השנה השנייה ברציפות בה נבחרת מנכ"לית אל על לרשימה, וזאת לאור שני מהלכים של ענקית התעופה הישראלית: החיבור הלאומי עם הובלת חיילי המילואים ארצה והמאמץ המלחמתי והענקת הטבות נוספות, והדו"חות שהציגו עלייה של מאות אחוזים ברווחים. דינה בן טל גננסיה מובילה בבטחה את אל על קדימה.

משנה למנכ"ל פרטנר, דגנית קרמר נכנסה לתפקידה בפרטנר בתחילת השנה שעברה, כאשר מאחוריה ניסיון של מעל שני עשורים, ובייחוד בקבוצת אלפא של בזק שם כיהנה כמשנה למנכ"ל וסמנכ"לית החטיבה הפרטית. מאז פרטנר הובילה את מהפכת הסיבים האופטיים, ורק לאחרונה פרטנר השלימה את הניסוי הראשון עם אריקסון לקראת הקמה של רשת 5G עצמאית, ואם נוסיף את כניסת חברת התקשורת לתחום החשמל - ניתן לסכם רק שנה של קרמר בתפקיד בהצלחה רבה.
כבר 5 שנים שענת לוין משמשת כמנכ"לית בלאקרוק ישראל, הזרוע המקומית של בית ההשקעות האמריקאי הענק. לוין הינה אחת מעמודי התווך של שוק ההון הישראלי. ב-3 השנים האחרונות ישנו תהליך של הוצאת כסף מישראל להשקעות בחו"ל, גם בגלל שהיקף החסכונות הפנסיוניים של הציבור הופך להיות גדול ביחס לשוק ההון המקומי, ומכאן שקשה להתנהל מבלי להשפיע על שערי הנכסים. התהליך הזה גבר עם הדיון סביב הרפורמה המשפטית, וענת לוין נמצאת שם ובחזית עם החלופות לגיוון תיק ההשקעות מחוץ לישראל.
התעשיינית הישראלית, יו"ר ומנכ"לית "תורפז תעשיות", קרן חזון כהן, פועלת בתחום קשוח מאוד של תמציות טעם וריח, ואם תעמוד בציפיות הגדולים שתולים בה בשוק ההון הרי היא תהפוך להיות בעוד לא הרבה שנים ל-"פרוטרום" הבאה. לאחרונה החברה הייתה עם סבב השקעות לא קטנות, ועם שלושה מינויים משמעותיים בחברה הממצבים אותה כחברה המכוונת להיות המובילה בתחומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה