מדדים ומחקרים

דירוג ice: חמש הנשים המובילות בטלוויזיה

לרגל יום האישה הבינלאומי 2024, אתר ice עם הדירוגים של הנשים המשפיעות והמובילות בארץ בתחומן, בעסקים, בתקשורת, בטלוויזיה, בנדל"ן ובעולמות הפרסום והיח"צ | הפעם: ה-5 של ice בטלוויזיה
מערכת ice |  2
הנשים בטלוויזיה (צילום רמי רזנגר, רונן אקרמן, shutterstock)
עולם הטלוויזיה חווה כמעט מהפכה מאז החלה המלחמה, חברות החדשות של הערוצים השונים פועלות מהבוקר עד הלילה, ועדיין צריך לזכור שעבור תעשיית הטלוויזיה יש עוד המון מה להגיד גם לפני המלחמה וגם לאחריה.
לרגל יום האישה הבינלאומי 2024, ice עם 5 הנשים המשפיעות והמובילות בטלוויזיה, כאשר הפעם הרשימה נעה מעולמות הפרונט ועד מאחורי הקלעים, וגם דגש לאלו עם פוטנציאל רב בעתיד הקרוב והרחוק. שנה שעברה בחרנו בפאולה רוזנברג, עטרה פריש - יוצרת "המפקדת", רותם סלע, גאולה אבן ונעמי לבוב. ואלו ה-5 בטלוויזיה השנה:
מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין, האישה היחידה בעמדת ההנהגה בתעשיית הטלוויזיה. למרות התחרות החזקה והמאתגרת, נראה שענקית הטלוויזיה הישראלית ממשיכה להמציא את עצמה כל פעם מחדש. שנה שעברה עמדה בסימן הסכסוך המתוקשר מול קשת שנגמר בסופו של דבר בהסכם מועיל לשתי החברות, אבל המהלך החשוב הגיע דווקא רק לאחרונה עם  הסכם התקשרות לאספקת חשמל יחד עם קבוצת דליה אנרגיות.
תאגיד השידור הישראלי לא מפסיק לרדת מהכותרות מאז הקמתו ב-2016. מלהיטי ענק שאין צופה ישראלי שלא מכיר, ועד המונדיאל וכמובן סערת האירוויזיון, מסיקור חדשותי ועד סדרות דוקו מתוקשרות, נראה שאין פינה בה התאגיד לא נמצא בה. מי שמובילה מאחורי הקלעים את הסירה בשותפות עם המנכ"ל, היא דוברת התאגיד גילי שם טוב. לנווט את הסיקור התקשורתי של ענק טלוויזיה כמו התאגיד, ועוד במשך שנים רבות, היא משימה שכמעט אין דומה לה בתעשייה.
אשת התקשורת מירי מיכאלי הודיעה רק לאחרונה על קפיצת מדרגה משמעותית בקריירת הטלוויזיה שלה, כאשר תגיש את מהדורת החדשות המרכזית של הערוץ החדש שנבנה -i24NEWS. אבל זה רחוק ממה שהספיקה לעשות השנה. שנה שעברה היא יצאה לדרך עצמאית עם מיזם חדשות מסקרן  יחד עם משה קלוגהפט,ונזכיר שנראה שעד לפני רגע עדיין הגישה את תכנית הבוקר ברשת 13. שנת 2023 הייתה שנה חזקה למירי מיכאלי, ונראה ששנת 2024 תהיה אפילו עוד יותר.
העונה האחרונה של הלהיט "מנאייכ" הסתיימה רק לפני רגע, ואפשר להגיד שזו הייתה אחת התכניות המוצלחות בשנים האחרונות. השחקנית לירז חממי, כוכבת הסדרה, קיבלה ביקורות חיוביות במיוחד. התפקיד שביצעה היה כל כך משמעותי, עד שבכאן 11 החליטו על סדרת ספין-אוף שתתמקד בדמותה של טל בן הרוש, אותה גילמה. כאשר ברקע עוד סדרה חדשה "אורנה", זו הולכת להיות שנה חשובה עבור השחקנית המוכשרת ביותר על המסך.
השחקנית והקומיקאית אושרית סרוסי עולה כל שנה שלב, והיא נמצאת כמעט בכל מקום, בטלוויזיה, ברדיו, בכתיבה, והדרך עוד ארוכה ופורייה. רק נזכיר: "ממושטרות", "זאתי וזאתי", בדרך לתפקיד אצל חנוך דאום, להיט הנוער "האחיין שלי בנץ", ומערכונים קבועים בתכנית "טייכר וזרחוביץ'" ברדיו 102 ועוד ועוד ועוד. סרוסי פורצת דרך כאישה דתייה במה שנראה כהתברגות מרשימה מאוד של הסרוגה הבכירה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נשים חזקות
    אלונה אלון 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילנה דיין לא אמינה ממש לא אמינה אי אפשר לתת כתרים לאשה שקרנית
    סגור
  • 1.
    נשים חכמות וחזקות בטלויזיה
    מרסל אלון 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יערה זרד מיטל שמש
    סגור