נדל"ן ותשתיות

MedOne משקיעה מיליארד שקלים בפרויקט: איזו עיר תזכה?

MedOne מקימה שני מתקני דאטה סנטרים חדשים בכפר יונה בהשקעה של מעל מיליארד שקלים. החברה מתכוונת להשיק את המתקנים במהלך 2026 על פני 3 קומות תת קרקעיות בשטח של כ-30,000 מ"ר 
מערכת ice | 
הדמייה כפר יונה (צילום גיל חלמיש)
MedOne מקימה בימים אלה קמפוס חדש בו שני מתקני דאטה סנטרים בכפר יונה בהשקעה של מעל מיליארד שקלים. המתקן הראשון בקמפוס יפתח במהלך 2026 ויצטרף לארבעת המתקנים הקיימים בתל אביב, פתח תקווה, קמפוס טירת הכרמל ולקמפוס החדש המוקם בימים אלה ברמלה. המתקן השני יושק ב 2027. המתקנים תת קרקעיים מאובטחים, ממוגנים וברמת השרידות גבוהה במיוחד.
חברת MedOne אשר הוקמה בשנת 1997 מעמידה לרשות לקוחותיה מתקני דטה סנטר ייחודיים ב-4 אתרים בישראל המספקים שירותי אירוח מערכות מחשוב מרכזיות ,(Production Sites)  פתרונות להמשכיות פעילות עסקית ( Business Continuity ) ופתרונות ענן ציבורי מקומי והיברידי. עם לקוחות MedOne נמנות חברות פיננסיות, משרדי ממשלה, רפואה, הייטק וחברות ישראליות וגלובליות.

המתקנים המתוכננים בכפר יונה יתפרסו על פני 3 קומות תת קרקעיות בשטח של כ 30,000 מ"ר ומיועדים עבור לקוחות מקומיים ובינלאומיים. כאלה שנושא השרידות ועמידה באיומי הייחוס של ישראל קריטית לפעילות העסקית שלהם.
מתקני הדטה סנטרס של MedOne מהווים צומת תקשורת מרכזי של מדינת ישראל לעולם ומרבית תעבורת התקשורת של מדינת ישראל עוברת דרכם. כלל אתרי החברה משתרעים על פני שטח של אלפי מ"ר וערוכים לפעול באופן עצמאי במקרה של חירום, ללא תלות בגורמים חיצוניים למשך 72 שעות ברציפות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה