נדל"ן ותשתיות

תוכנית המידטאון של חיפה יוצאת לדרך: "פרויקט משמעותי לעיר"

הוועדה המחוזית חיפה אישרה את מידטאון חיפה - מתחם שישלב 236 יחידות דיור, שטחי מסחר ותעסוקה, מלונאות, מבני ציבור בלב העיר התחתית חיפה
מערכת ice | 
תוכנית מידטאון חיפה (צילום משרד לוסטיג אדריכלים)
הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה חיפה, בראשות מתכנן המחוז רונן סגל, החליטה לאשר תוכנית להקמת מתחם שישלב מגורים, שטחי מסחר ותעסוקה, מלונאות, מבני ציבור בלב העיר התחתית חיפה.
התוכנית שביוזמת קיי טי וי אחזקות ו-JTLV, הינה על שטח כולל כ-4.2 דונם והיא ממוקמת בתחום שבין שני צירים ראשיים בעיר דרך יפו ודרך העצמאות. המתחם כולל הקמת שלושה מבנים הכוללים 236 יחידות דיור בני 10 קומות, התואם את מדיניות התכנון באזור. בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית כוללת שטחי תעסוקה ומסחר, מלונאות, ומבני ציבור שישמשו בין היתר לטובת גן ילדים ומשרדי עירייה, שישולבו במבנים החדשים.
התוכנית, שנערכה על ידי משרד לוסטיג אדריכלים, קובעת הוראות לשימור למרתף עם קמרונות תת קרקעי שמצוי בתחום התוכנית. כמו כן, קבעה כי המבנה לשימור ברחוב יפו 30 יהיה ללא תוספת קומות.

הדמיה: משרד יריב לוסטיג - לוי לוסטיג אדריכלים​
מתכנן מחוז חיפה במינהל התכנון, רונן סגל, ציין כי "מדובר בפרויקט משמעותי לעיר חיפה בכלל ולעיר התחתית בפרט, הממוקם על הציר המטרונית ובצמידות לתחנת רכבת, שישלב מגורים שיהפכו את המתחם לפעיל בכל שעות היממה. מיקומו המרכזי של המתחם מהווה הזדמנות להשלמת הדופן הבנויה של דרך העצמאות מחד ולשמירה על אופייה הייחודי של דרך יפו מאידך, ובכך לתרום תרומה משמעותית למרחב העירוני הקיים ויזרז הליכי התחדשות עירונית בכל האזור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה