נדל"ן ותשתיות

כרם שלום ורעים החליטו: אלו הערים אליהן יעברו התושבים

מנהלת התקומה סיכמה עם הקיבוצים כרם שלום ורעים בדבר קליטת התושבים המפונים ליישובים הקולטים אשלים ותל אביב בהתאמה לתקופת ביניים של חודשיים עד שתתאפשר חזרה לבתיהם שישוקמו
מערכת ice | 
סיוע כלכלי (צילום shutterstock, פלאש 90/ אדי ישראל)
מנהלת התקומה שהוקמה על ידי הכנסת לשיקום קיבוצי ויישובי עוטף עזה, ממשיכה ביישום שלב הביניים ומודיעה היום (שני) כי סיכמה עם הקיבוצים כרם שלום ורעים בדבר קליטת התושבים המפונים ליישובים הקולטים אשלים ותל אביב בהתאמה לתקופת ביניים עד שתתאפשר חזרה לבתיהם.
ההחלטה על זהות היישוב הקולט התקבלה עם הקהילות וההנהגות המקומיות וסוכם כי תושבי קיבוץ כרם שלום ייקלטו בכפר עדיאל שביישוב אשלים בדירות אשר זמינות לטובת העניין ובמבנים נוספים אשר יושכרו במימון המנהלת. 

עוד סוכם כי תושבי רעים ייקלטו בבנייני מגורים בתל אביב אשר בצמוד להם מרכז קהילתי שייועד לרווחתם. המעבר מתוכנן להתבצע בעוד כחודשיים והם ישהו שם בזמן שמנהלת התקומה תחל בשיקום האיזור.
העקרונות העומדים מאחורי ההחלטה הם שימור הקהילה וחוסנה, צמצום מספר המעברים תוך שהמנהלת רואה לנגד עיניה את רצון התושבים ואת חיזוק הקהילה ופועלת בהתאם לכך. המנהלת ממשיכה כל העת לעבוד בשיתוף פעולה עם ראשי המועצות, משרדי הממשלה ובתיאום עם יתר הישובים על מנת לגבש פתרונות נוספים עבורם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה