נדל"ן ותשתיות

שוכר ראשון בפארק התעסוקה בפ"ת: 180 מיליון שקל ל-11 שנה

חברת שלמה נדל"ן מודיעה היום כי חתמה על הסכם שכירות עוגן ראשון עם חברת היי-טק בין-לאומית בפרויקט Hope Town, ימים ספורים לאחר שדווח כי הפרויקט לא הצליח למצוא שוכרים
מערכת ice | 
פרויקט hope town (צילום BLK וגיא גולדשטיין)
ימים ספורים לאחר שהתקבל דיווח על כך שבניין המשרדים היוקרתי לא מוצא שוכרים, חברת שלמה נדל"ן מקבוצת שלמה, מודיעה היום (ראשון) כי חתמה על הסכם שכירות עוגן ראשון עם חברת היי-טק בין-לאומית בפרויקט Hope Town, פארק תעסוקה חדשני שמקימה החברה בשיתוף קבוצת רוגובין.
החברה הבין-לאומית תשכור במשך כ-11 שנים כ-12,500 מ"ר עילי וכ-300 מקומות חניה, החל מהשלמת הקמתו של הפרויקט, הצפויה במהלך הרבעון השני של שנת 2024. דמי השכירות השנתיים הממוצעים שתשלם השוכרת הם בסך כ-16 מיליון שקל בשנה (כ-180 מיליון ש"ח לתקופת השכירות כולה). כמו כן, תהיה לחברה השוכרת אופציה להאריך את תקופת השכירות ב-5 שנים נוספות.
פרויקט Hope Town הוא כאמור פארק תעסוקה חדשני, הממוקם בקריית אריה בפתח תקווה, בשטח כולל של כ-40 אלף מ"ר שבהם שני מבנים לתעסוקה, מסחר ופנאי, המאופיינים בקומות גדולות במיוחד, בשטח של כ-3,000 מ"ר לקומה. הפרויקט מצוי בשלבי בנייה מתקדמים.
הפרויקט ממוקם בקרבה לצירי תנועה מרכזיים ולתחנת הרכבת הקלה ועתיד להציע שטחים ציבוריים ייחודיים לאזור כגון מועדון כושר, אודיטוריום, חדרי חוגים, שדרה מסחרית ופארק ירוק.

ישראל רייף. צילום: עזרא לוי
ישראל רייף, יו"ר שלמה נדל"ן, מסר: "חתימת הסכם שכירות העוגן הראשון בפארק התעסוקה המתקדם Hope Town עם חברת הייטק בינלאומית מובילה הינה יריית הפתיחה שלנו בשיווק הפרויקט. אנו מאמינים בפרויקט שנבנה בסטנדרטים המחמירים ביותר ובפוטנציאל הענק הגלום בקריית אריה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה