נדל"ן ותשתיות

פרויקט בחצי מיליארד שקל: מי יבנו 266 דירות בצפון?

קבוצת גינדי החזקות ו-RMA מקבוצת רם-מוגרבי-ארדיטי מודיעות על זכייה במכרז דיירים בקריית ים בעלות הקמה של כחצי מיליארד שקל. מתחם הפינוי בינוי כולל 63 יח״ד ב-3 בנייניי רכבת, כאשר במקומם יבנו 266 יח״ד בשני מגדלים בני 30 קומות
מערכת ice | 
אתר בניה (צילום shutterstock)

בשנים האחרונות העיר קריית ים נמצאת בתנופה אדירה של התחדשות עירונית, כאשר התוכניות שמקודמות ע״י העירייה, הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית ורשות מקרקעי ישראל בקרבת הים - מתחם יוספטל, מתחם אג״ש, מתחם צה״ל ומתחם צבא קבע - מובילות בפרט. ההתחדשות העירונית בעיר צפויה להוציא לפועל את הפוטנציאל הגלום והיתרונות הרבים שחבויים בה - קרבה לים, חיבור למטרונית והצמידות לחיפה.

פרויקט יוספטל 5-9 הוא חלק מתוכנית פינוי בינוי גדולה בשם ״מתחם יוספטל״ אשר מקודמת ע"י עיריית קריית ים ורשות מקרקעי ישראל, ואשר הופקדה בחודש שעבר בוועדה לתכנון מתחמים מועדפים לדיור (ותמ"ל). במתחם שעומד כיום ישנן כ-450 דירות אשר ייהרסו ובמקומן ייבנו כ-1900 דירות חדשות. בנוסף מתוכננים במתחם שטחי מסחר, תעסוקה, חינוך ושירותי ציבור נוספים.
 


 
מתחם יוספטל פרוס לאורך רח' יוספטל ותחום בין הרחובות צה״ל, ספיר, יששכר ומנשה. המתחם ממוקם בנקודה האסטרטגית ביותר בעיר, בקו הראשון לים בעיר בצמוד לרצועת החוף שלה, שגם לגביה מקדמת העירייה תוכנית אסטרטגית לפיתוח. החוף עתיד לעבור שינוי מהותי על מנת להפוך למרכז של תיירות ונופש, ולפי התוכנית האסטרטגית יכלול פארקים רבים, אתר קמפינג וחניון קראוונים, מועדון ספורט ימי ומגרשי ספורט, הכול לצד חופי רחצה משודרגים.

פרויקט יוספטל 5-9 הינו פרויקט ייחודי שיוקם במסגרת שת״פ של שתי קבוצות יזמיות מובילות שחברו יחד להביא את הניסיון והידע לתושבים. חברת גינדי החזקות הינה חברה פרטית עם איתנות פיננסית והון עצמי גבוה, שמתמחה בהקמת שכונות מגורים ושיווקה החל משנת 1999 למעלה מ-16,000 דירות בישראל. חברת RMA מקבוצת רם-מוגרבי-ארדיטי מתמחה בהתחדשות עירונית של מתחמים גדולים תוך שמירה על יחס אישי לכל בעלים בפרויקט, וקבוצת מנורה מבטחים הנה מבעלי המניות בה. פרויקט מסוג זה הינו חלק משמעותי מהתפתחותה של קריית ים והתחדשותה, שעתיד למשוך תושבים צעירים פוטנציאליים לעיר.
את בעלי הזכויות מייצגים עו"ד נורית כהן-קצב, עו"ד אור קרן ועו"ד רועי דהן ממשרד KDC ואת היזמים מייצגים עו"ד עופר זוזבסקי, עו"ד רינת דבש ועו"ד גל כפיר ממשרד שבלת. על תכנון הפרויקט מופקד משרד גיורא גור ושות׳ אדריכלים, מהמשרדים המובילים בצפון הארץ.
אמיר אגרנט סמנכ״ל התחדשות עירונית של גינדי החזקות מסר: "אנו שמחים להרחיב את פעילותנו בהתחדשות העירונית לקריית ים כחלק מהתוכנית האסטרטגית שלנו גינדי החזקות רואה בקריית ים ובמתחם יוספטל בפרט פוטנציאל גדול מאוד היות ומדובר על אחת מעתודות הקרקע האחרונות בקרבת הים. אני סמוך ובטוח כי קריית ים תהווה את הפנינה החדשה של אזור הצפון".
הרן עוז מנהל פיתוח עסקי בהתחדשות עירונית של גינדי החזקות אמר: "קריית ים עתידה להפוך בשנים הקרובות לאחת מערי החוף המבוקשות בארץ וזאת לאור תנופת ההתחדשות העירונית בעיר תוך קידום תוכנית לפיתוח רצועת החוף. אנו מברכים על הזכייה ומודים לבעלי הדירות על האמון שנתנו בנו".
קובי ארדיטי מנכ״ל RMA מקבוצת רם-מוגרבי-ארדיטי הוסיף: "זהו הפרויקט השני שלנו בעיר קריית ים. אנו בוחרים את כל הפרויקטים שלנו, בכל מקום בישראל, כך שיהיו המקומות הטובים ביותר לגור בעוד מספר שנים. השותפות עם גינדי החזקות הנה אסטרטגית ותשלב את היתרונות של כל קבוצה לטובת הבעלים ורוכשי הדירות".
גל הולצר ראש תחום פינוי בינוי ב-RMA מקבוצת רם-מוגרבי-ארדיטי מסר: "אנו שמחים לקבל את תושבי המתחם למשפחת רם-מוגרבי-ארדיטי. אנו מנהלים כיום פרויקטים של התחדשות עירונית עבור אלפי בעלי זכויות, ועושים הכול כדי לשמור על קשר אישי עם כל דייר".
מטעם עורכי הדין נורית כהן-קצב ואור קרן ממשרד כהן-קצב, קרן, דהן ושות' | KDC המייצגים את בעלי הדירות נמסר: "במסגרת ייצוג בעלי הדירות במתחם יוספטל בקרית ים, משרדנו ערך מכרז יזמים קפדני בו נבחרו החברות המובילות רם, מוגרבי, ארדיטי וחברת גינדי החזקות להוביל את הפרויקט, לאחר שהגישו לבעלי הדירות במתחם הצעה לתוספת מקסימלית לשטח הדירות, זאת לצד פרמטרים נוספים שנבחנו במסגרת המכרז".
"ניסיוננו הרב כמייצגי בעלי דירות בכל רחבי הארץ ובמספר רב של פרויקטים בפריפריה הצפונית של המדינה, מלמד כי על מנת למקסם את ההצלחה נדרש שיתוף פעולה משמעותי גם מהרשות המקומית, וזה המקום לציין לחיוב את שיתוף הפעולה הפורה עם המנהלת להתחדשות עירונית של עיריית קרית ים, הרשות המקומית והרשות להתחדשות עירונית, אשר דאגו לקידום מהיר ויעיל של התכנית למתחם. אנו מברכים את בעלי הדירות ואת החברות הזוכות ומייחלים להצלחת הפרויקט".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה