נדל"ן ותשתיות

נמל אשדוד וקרן ההון הבינלאומית מחפשות את הסטארטאפ החם הבא

חברת נמל אשדוד וקרן ההון סיכון מהגדולות והפעילות בעולם גלובאל 500, קיימו בסוף השבוע את אירוע ה-DEMO DAY. במסגרת האירוע, חיפשו החברות את הסטארטאפ הבא במטרה להשקיע בו
מערכת ice | 
נמל אשדוד (צילום דוברות נמל אשדוד)
חברת נמל אשדוד ו-500 גלובל קיימו את ה-Demo Day בהשתתפות בכירים מנמל אשדוד ומתחום הטכנולוגיה וההשקעות. האירוע התקיים במשרדי אמזון בתל אביב ובשיתוף עמם. 
באירוע, התקיים גם פאנל של מומחים מהתעשייה, אשר שיתפו תובנות על תפקידם של סטארטאפים בישום חדשנות בשרשרת האספקה. יתרה מזו, באירוע דובר על מגמות במגזר הימי והלוגיסטי בארץ ובעולם.
בפאנל השתתפו נציגים של חברות לוגיסטיקה גדולות, מייסד סטארט-אפ, קרן הון סיכון ועוד. באירוע השתתפו גם 12 סטארטאפים מהאקסלרטור של נמל אשדוד, אשר ייבחנו כפוטנציאל להשקעה והפועלים בתחומי התעשייה, סייבר, ה-AI וביטחון במרחב הימי.
דירקטוריון נמל אשדוד שאול שניידר, שותפה מנהלת 500 גלובל קורטני פאוול, מנהל תחום חדשנות נמל אשדוד רועי אברהמי, צילום מאיה אמדו.jpg" />אי לינג לים דיירקטורית בכירה ב-500 גלובל, שאול שניידר יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד, קורטני פאוול שותפה מייסדת 500 גלובל ורועי אברהמי מנהל החדשנות בנמל אשדוד. צילום: מאיה אמדו
שאול שניידר, יו"ר דירקטוריון נמל אשדוד אמר באירוע: "אני מודה לכל מי שהגיע הערב וגאה במיוחד על שיתוף הפעולה עם 500 גלובאל. ההשקעה והתמיכה בסטארטאפים הם חלק מהאסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו ומנוע הצמיחה העתידי, אשר יעניק יתרון תחרותי לנמלים המותאמים לעתיד, הן בישראל הן בעולם. מדובר על אחת מתוכניות ההאצה הבודדות שפועלות בנמלים בעולם ואנו שמחים להמשיך ולהוביל אותה”.
לדברי אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד: "אנו שמחים לארח את ה-Demo Day שלנו כאן בישראל ומודים לצוות 500 גלובאל ועובדי הנמל המלווים אותם. על ידי התמיכה בחדשנות, אנו הופכים את נמל אשדוד לנמל חכם, במטרה להפיץ את הבשורה גם מעבר לים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה