נדל"ן ותשתיות

קבוצת יובלים במכירות שיא באור יהודה: 50 דירות ב-3 חודשים

קבוצת יבולים מודיעה כי רשמה מכירות שיא בפרויקט קיימא באור יהודה. החברה מדווחת כי מכרה 50 יחידות דיור בפרק זמן של שלושה חודשים. בכמה היא מוכרת דירות ארבעה חדרים?
מערכת ice | 
פרויקט קיימא יובלים (צילום הדמיה 3 דיוויזן)
קבוצת יובלים הודיעה היום על מכירות שיא בפרויקט קיימא באור יהודה. בשלושת החודשים האחרונים מכרה החברה 50 יח"ד בפרויקט.
מרבית הדירות שנמכרו נמצאות בשלב הראשון בפרויקט, הכולל 328 יח"ד בארבעה מגדלי מגורים, ושנמצא בתהליכי בנייה, ובו נמכרו כ-70% מהיח"ד. בחודשים האחרונים נמכרו בפריסייל עשרות יח"ד בשלב השני בפרויקט, והריסת המבנים הקיימים הנותרים מתוכננת עד לסוף השנה.
הפרויקט כולל תמהיל מגוון של דירות ו-20% מהדירות הן קטנות. הנתון בולט במיוחד לנוכח ההאטה בשנה החולפות בשוק הדיור ועליית הריבית במשק.
המתחם ממוקם ברחובות הכלנית והאיריס בעיר, בצמוד לצומת סביון והפרויקט שמתפרס על שטח כולל של כ- 16.9 דונם. במקומן של 114 יח"ד קיימות שייהרסו מקימה החברה קומפלקס של 8 מגדלים בהם בסה"כ 656 יח"ד שיקיפו פארק ירוק רחב ידיים.
כל מגדל יתנשא לגובה של 17 קומות, ויכלול חניות תת קרקעיות ומחסנים ובמפלס הרחוב תוקם קומת מסחר בהיקף של 300 מ"ר לרווחת הדיירים ותושבי השכונה. הקבלן המבצע הוא חברת "תדהר בניה" בתכנון משרד האדריכלים יסקי מור סיוון.
יובלים משווקת דירות בפרויקט במחירים של החל מ-2.8 מיליון שקל עבור דירות 4 חדרים בשטח של 100 מ"ר+ 12 מ"ר מרפסת. דירת 5.5 חדרים תימכר בהחל מ-2.965 מיליון שקל בשטח של 130+12 מ"ר מרפסת. הפרויקט כולל גם דירות קטנות בנות 3 חדרים בשטח של 77 מ"ר עם 10 מ"ר מרפסת, במחיר של החל מ-2.35 מיליון שקל.

ערן אדרי. צילום: יח"צ
לדברי ערן אדרי, מנהל יזמי בחברת יובלים, מסר: "אנו רואים שישנה התעוררות בשוק בחודשים האחרונים ועלייה בקצב העסקאות. הפרויקט מושך אליו מגוון של רוכשים זוגות צעירים, משפרי דיור ואף מצמצמי דיור, רובם מהסביבה וכן משקיעים מכל הארץ שמחפשים פרויקט איכותי במיקום מבוקש ובמחירים אטרקטיביים. מתחם הכלנית הוא חלק מתכנית רחבה להתחדשות עירונית רחבת היקף באור יהודה שמקדמת את העיר כולה ומושכת אוכלוסיות חדשות. בזכות שיתוף פעולה פורה עם העירייה ועם  דיירי השכונה ודרך התיעדוף של הפרויקט על ידי המדינה התחלנו כבר את שלב הבניה ואנו עומדים לקראת תחילת העבודות בשלב הבא בפרויקט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה