נדל"ן ותשתיות

Airbnb תקרוס? החוק שצפוי להקשות על המארחים יוצא לדרך

במדינת ניו יורק עבר חוק לפני שנה שמבקש לפנות דירות על מנת להוזיל את שוק השכירות בעיר. מחר החוק צפוי להיכנס לתוקפו והוא יביא איתו הגבלות רבות שצפויות להרחיק שוכרים מהאפליקציה
מערכת ice | 
airbnb
חוק שעבר בשנה שעברה במדינת ניו יורק וייכנס לתוקף מחר (שלישי), צפוי להפוך את החיים של משתמשי אפליקציית airbnb לקשים הרבה יותר. על פי החוק, מארחים שמעוניינים לארח בביתם באמצעות האפליקציה, יצטרכו להירשם בעירייה. בנוסף, החוק מחייב את המארחים לגור באותו נכס בזמן שהם משכירים.
בחברה גינו את החוק כשאושר בשנה שעברה וטענו כי הוא ימוטט את תעשיית ההשכרות הקצרות טווח. בנוסף, בחברה טוענים כי בעלי הנכס שמעוניינים להקשיב לחוק וניגשים לעירייה על מנת להירשם, נענים בהליך ארוך ומייגע.
עד סוף חודש יולי התקבלו בעיריית ניו יורק כ-1,632 בקשות לרישום נכס. מתוך אלפי הבקשות, אושרו לבינתיים רק כ-141. בחברה תוהים האם זהו חלק ממהלך גדול יותר של מדינת ניו יורק להוזיל את יוקר המחייה בעיר על ידי פינוי דירות, שיתאפשר במקרה בו אפליקציות כמו airbnb כבר לא יהיו אטרקטיביות.
כאשר החוק אושר, ראש עיריית ניו יורק אריק אדאמס אמר בנאומו כי: "העירייה בראשותי נחושה להגן על דיור בר השגה, והפעולות נגד השכרות קצרות טווח שאינן חוקיות הן אחת הדרכים בהן נעשה זאת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה