נדל"ן ותשתיות

דניה מציגה צמיחה ברבעון השני: הרווח הנקי זינק ב-33%

דניה מקבוצת לפידות קפיטל מפרסמת את הדוחות הכספיים לרבעון השני: צבר ההזמנות גדל ב-1.5 מיליארד ש"ח בהשוואה לרבעון הראשון והגיע לכ-13.8 מיליארד ש"ח; הכנסות החברה עמדו על כ-1.4 מיליארד ש"ח, צמיחה של 28% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.
מערכת ice | 
רונן גינזבורג (צילום סיון פרג')
חברת הבנייה דניה דיווחה הבוקר (רביעי) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2023, המשקפות, צמיחה בצבר, בהכנסות וברווח ושמירה על איתנות פיננסית גבוהה.  
צבר ההזמנות של החברה נכון לסוף הרבעון השני עמד על כ-13.8 מיליארד ש"ח, זאת לעומת צבר הזמנות של כ-11.6 מיליארד שקל בסוף שנת 2022. לאחר תאריך המאזן התקשרה החברה בפרויקטים נוספים בהיקף של כ-817 מיליון ש"ח.
הכנסות החברה ברבעון השני לשנת 2023 הסתכמו בכ-1.4 מיליארד ש"ח, גידול של 28% לעומת הכנסות של כ-1.1 מיליארד ש"ח ברבעון השני אשתקד. בחציון הראשון של שנת 2023 עמדו הכנסות החברה על 2.7 מיליארד ש"ח, גידול של כ-29% בהשוואה להכנסות של כ-2.1 מיליארד ש"ח בחציון המקביל אשתקד.  
הכנסות המימון נטו במחצית הראשונה של שנת 2023 הסתכמו בכ-12.1 מיליון ש"ח. הכנסות המימון נבעו בעיקר מהכנסות מריבית על פיקדונות ובהעדר חוב תאגידי.
הרווח הנקי של דניה ברבעון השני של שנת 2023 הסתכם בכ-55 מיליון ש"ח, מדובר בגידול של כ-33% בהשוואה לרווח נקי של 41 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בחציון הראשון של שנת 2023 הסתכם הרווח הנקי של דניה ב-105 מיליון ש"ח, גידול של 29% בהשוואה ל- 81 מיליון ש"ח בחציון המקביל אשתקד.  

ה-EBITDA  של דניה  ברבעון השני של שנת 2023 נאמד בכ-83 מיליון ש"ח, גידול של כ-19% בהשוואה ל-70 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. 
דיבידנד:  דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בהיקף של 40 מיליון ש"ח. מדובר בחלוקת דיבידנד עשירית ברציפות מאז הפיכתה של דניה לחברה ציבורית. מתחילת השנה הכריזה החברה על חלוקת דיבידנדים מצטברת בסך של 120 מיליון שקל.
רונן גינזבורג, מנכ"ל דניה: "בתקופה מאתגרת למשק הישראלי, דניה ממשיכה להאמין ביכולותיה ומוכיחה כי הינה החברה המובילה בתחום הבניה והתשתיות בישראל. הצגנו גידול בהיקפי הביצוע וברווחיות, שיא בצבר ההזמנות ובמהלך הרבעון האחרון, גם הגשנו בשיתוף קבוצת חברות מובילות נוספות, מכרז PPP משמעותי נוסף, מכרז רק"ל חיפה נצרת. איתנותה הפיננסית של החברה, אשר באה לידי ביטוי בעודפי מזומנים, בהעדר חוב תאגידי ובהון חיובי וחזק, תומכת בהמשך מגמת הצמיחה של דניה גם בעתיד, תוך הטבעת חותמה בביצוע הפרויקטים המשמעותיים והמורכבים במשק".  
אריק שפיר, יו"ר דירקטוריון דניה: "התוצאות הכספיות החזקות של החברה לרבעון השני של שנת 2023 מעידות על צמיחתה העקבית של דניה ועולות בקנה אחד עם האסטרטגיה שהתוותה. גם הרבעון החליט דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות, זה הרבעון העשירי ברציפות, בהיקף של 40 מיליון ש"ח. דניה תמשיך לייצר ערך למשקיעיה גם בעתיד, כאשר איתנותה הפיננסית הגבוהה מאפשרת לה להמשיך להוביל את ענף הבניה והתשתיות בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה