נדל"ן ותשתיות

קריית ביאליק מתחדשת: חברת "שתית" קיבלה היתר בנייה

חברת "שתית", שזכתה לאחרונה במכרז של רשות מקרקעי ישראל בשכנות נאות אפק שבקריית ביאליק, מודיעה כי קיבלה היתר בנייה ראשון ל-50 יחידות דיור. מחצית מהדירות בשניים מהבניינים המתוכננים כבר נמכרו
מערכת ice | 
שתית בשדרה (צילום איבולב מדיה)
חברת "שתית", שזכתה לאחרונה במכרז של רשות מקרקעי ישראל בשכנות נאות אפק שבקריית ביאליק, מודיעה כי קיבלה היתר בנייה ראשון ל-50 יחידות דיור שיוקמו בשני בניינים, מתוך עוד שבעה שעתידים להיבנות. נותנת האישור היא ועדת התכנון והבנייה בקריות. עוד לפני שהתקבלו ההיתרים הפרויקט זכה לפופולריות וכבר נמכרו בשני הבניינים יותר ממחצית מהדירות.
הפרויקט של החברה כולל שני מגרשים הפרוסים על שטח של 15.5 דונם ועליהם יבנו 255 יחידות דיור. בשלב א יבנו רק בנייני בוטיק בני 6 קומות בלבד, ובהם 20 דירות, לצד מבנים בעלי 8-9 קומות. לצד זאת, הקומפלקס יוקם כקומפלקס פרטי הצופה לפארק, ויכלול מפרט טכני עשיר.
בפרויקט ניתן לרכוש דירות בעלות 3-5 חדרים במחיר התחלתי של 1.5 מיליון שקל לשלושה חדרים, דירות גן בעלות ארבעה חדרים ב-2.475 מיליון שקל ופנטהאוזים בעלי חמישה חדרים עם אבזור ברמה גבוה ב-3.03 מיליון שקל. לצד זאת יוקמו במתחם גינות משותפות, חניונים תת-קרקעיים, עמדות טעינה לרכבים חשמליים ועוד. משרד האדריכלים שנבחר לפרויקט הוא אבריל את אבריל וחברת הפיתוח הנבחרת היא מילר בלום.
לדברי שלום שטרית, מבעלי חברת "שתית": "שכונת נאות אפק החדשה, תהיה אחת השכונות האטרקטיביות ביותר שנבנו באזור הן בגלל נגישותה לכביש 22 ולמנהרות הכרמל, והן בזכות הבניה החדשה והמודרנית. אנחנו מתכוונים לבנות דירות בוטיק ברמה הגבוהה ביותר שקיימת כיום בשוק, שכולן ימכרו במסגרת השוק החופשי ויאפשרו לזוגות צעירים ולמשפרי דיור, ליהנות מתמהיל מושלם של שכונה אטרקטיבית ודירות בוטיק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה