נדל"ן ותשתיות

היישוב הצנוע בדרך למהפכה: אאורה בהסכם הרחבה מסקרן

הישוב כרכום השייך למועצה האזורית מבואות החרמון, חתם עם הקבוצה על הסכם הרחבה. היישוב הקהילתי כרכום, הממוקם על דרך הירדן המשקיף על הנוף של הגולן והכנרת מרחיב את שעריו במסגרת הרחבת הישוב עם 99 מגרשים חדשים
מערכת ice |  2
נדל"ן בארץ (צילום shutterstock, vecteezy)
אאורה חתמה היום (ראשון) עם הישוב כרכום השייך למועצה האזורית מבואות החרמון על הסכם הרחבה.  היישוב הקהילתי כרכום, הממוקם על דרך הירדן המשקיף על הנוף של הגולן והכנרת, מרחיב את שעריו במסגרת הרחבת הישוב עם – 99 מגרשים חדשים.
מעמד החתימה התקיים בנוכחות: מר יעקב אטרקצ'י- בעלים ומנכ"ל אאורה , ראש מועצת מבואות החרמון – מר בני בן -מובחר ונציגי הנהלת היישוב כרכום: דני זמיר, נרקיס בוקר, אלברט פינאן ומנהלת הקהילה יעל הורביץ, עו"ד מתן גל, היועץ המשפטי של היישוב, מנהלת מחלקת יישובים, לימור לוי ומהנדס המועצה, קובי זרקא. 
 
יעקב אטרקצ'י - בעלים ומנכ"ל אאורה: "אאורה גאה להיות החלוצה גם במגזר הכפרי, לשתף פעולה עם ראש מועצת מבואות החרמון ולקחת חלק בהרחבת היישוב שהוא בראש ובראשונה מעשה ציוני, ביישוב קהילתי הממוקם באחת מפניני הטבע היפות בישראל, עם נוף מרהיב של הכנרת והגולן".
עוד הוסיף: "אני רוצה להודות לידידי  ראש המועצה, בני בן-מובחר על שיתוף פעולה פורה יחד עם נציגי היישוב כרכום בראשות דני זמיר הפועלים למען הרחבת יישובי המועצה כולם בהיבט הכלכלי, התעסוקתי, החינוכי והתרבותי. אנו מאמינים בפוטנציאל העצום בכרכום ורואים בו הזדמנות חסרת תקדים למעוניינים לחיות ביישוב קהילתי באיכות חיים גבוהה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    100 בתים משמע עוד 500 אנשים בערך
    Mtlk 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נשמע כמו עוד כח צרכני.ועוד כח עובד למקום
    סגור
  • 1.
    אאורה
    סקפטי 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד בלון ניסוי
    סגור