נדל"ן ותשתיות

חדרה מתרחבת: 1,000 דירות חדשות בהשקעת 1.23 מיליארד שקל בדרך

פרויקט פינוי בינוי ענק בדרך לחדרה: 1,000 דירות בכ-5 מגדלי מגורים של 40 קומות יוקמו, במקום 183 יח״ד בבנייניי רכבת שייהרסו בקרוב
מערכת ice |  1
פינוי בינוי בחדרה (צילום evolve)
דיירי מתחם רמב"ם בחדרה בחרו בקבוצת ״פרקש יזמות נדל״ן״, חברת דן נדל"ן וחברת רוטשטיין נדל"ן, לביצוע פרויקט פינוי והריסה של 183 יח״ד בבנייניי רכבת, והקמה של 1,000 יחידות דיור בכ-5 מגדלי מגורים של 40 קומות, 5,000 מ״ר מסחר מניב ו-15,000 מ״ר משרדים לצד מבני ציבור ופארק. ההשקעה בפרויקט נאמדת בכ-1.23 מיליארד שקל וצפי ההכנסות כ-1.4 מיליארד שקלים.
את מכרז היזמים ניהלו דיירי המתחם באמצעות משרד עורכי הדין  דורון, טיקוצקי, ושות'.  על הפרויקט התמודדו מספר יזמים מובילים ובהם שיכון ובינוי, לוינשטיין, קבוצת גבאי ואלעד מגורים. במסגרת ההסכמות המסחריות עם היזמים, יקבלו הדיירים תוספת חדר חנייה ומרפסת לכל דירה. מטעם רוטשטיין הובילה את מכרז היזמים עו"ד דורין איפרגן, מנהלת ייזום ופיתוח עסקי בחברה. את היזמים מייצגים משרדי עו"ד פירון והרצוג פוקס נאמן.
 

מתחם רמב"ם ממוקם בסמוך לכניסה המערבית לחדרה, בקרבה לכביש 4 בין הרחובות חירות, לבזובסקי ,רמב"ם ושפירא ומשתרע על פני 18.5 דונם, מצטרף למתחם סלע- בית"ר ״מגה פרויקט״ נוסף המשותף לשלוש החברות הכולל הקמה של  1,452 יח"ד ועשרות אלפי מטרים של מסחר ותעסוקה, תכנית אשר אושרה לפני מספר חודשים בוועדה המחוזית חיפה. שני הפרויקטים בעלי חשיבות אסטרטגית לחדרה עם פוטנציאל לחולל בעיר שינוי אורבני מרחיק לכת, על ציר הגישה המרכזי למרכז העיר ובסמוך לתחנת הרכבת של חדרה. החברות היזמיות יחלו בהקדם ובמקביל לחתימות על החוזים, לקדם את התב"ע באמצעות משרד– גיורא גור אדריכלים. 
ישראל אברמוב, מנכ״ל קבוצת פרקש ליזמות נדל״ן: ״זה מגה פרויקט שני שקבוצת פרקש מובילה בחדרה בשותפות עם חברות דן ורוטשטיין נדל"ן. לפני מס' חודשים אושרה תוכנית סלע בית״ר בוועדה המחוזית חיפה. אני מודה למנהלת הדיירים שבחרה בנו וראתה את הערך המוסף שאנחנו מביאים לפרויקט כזה. מעבר לפן העסקי הדגשנו בפני הדיירים את הפן החברתי שבהתחדשות מתחמית עירונית". 
עו"ד רועי גלעד דורון סמנכ"ל התחדשות עירונית בדן נדל"ן: "מדובר בפרויקט משמעותי שני במספר בחדרה שמקדמות שלושת החברות, אחרי תכנית סלע-בית"ר אשר קיבלה כבר את ברכת הדרך עם אישורה לאחרונה בוועדה המחוזית. זהו מיזם שיביא שינוי משמעותי לתושבים הוותיקים בשכונה וכמובן לעיר חדרה שפוטנציאל התפתחות התשתיות והרחבת היקף הבניה בה נמצא כרגע בצמיחה אדירה. את זאת מבינים כולם ויעיד על כך מספרן הגדול של חברות הבניה אשר התחרו על קידום מתחם חירות הנשיא שבליבה של העיר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסיכוי שזה ייצא לפועל? אפסי... אין ביקוש כזה לחדרה (ל"ת)
    אייל 07/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור