נדל"ן ותשתיות

העיר הלוהטת בישראל: היכן נשבר שיא במסירת דירות?

קבוצת בראל וגשם החזקות מסרו 304 יח"ד נוספות בפרויקט The Valley בקרית יצחק שמיר, על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2022 נרשם שיא של עשור במסירת דירות חדשות בעיר
מערכת ice |  2
שכונה חדשה בנהריה (צילום מן שנער אדריכלים)
על פי נתוני הלמ"ס בשנת 2022 נמסרו בנהריה 976 יחידות דיור חדשות, נתון המהווה שיא במסירת הדירות בעשור האחרון ומהווה גידול 62% לעומת שנת 2021. בין הפרויקטים הגדולים בנהריה שבהם יימסרו מאות יח"ד בשנת 2023, ניתן לציין את פרויקט The Valley בשכונת קרית יצחק שמיר.
The Valley כולל סה"כ 892 יח"ד, כאשר השלב הראשון של הפרויקט הסתיים ואוכלס בשנת 2022. השלב השני מתאכלס בימים אלו והשלב השלישי שכולל 272 יח"ד נוספות יתאכלס בתחילת שנת 2024. יזמי הפרויקט הם קבוצת בראל וגשם החזקות, כאשר קבוצת בראל היא גם החברה המבצעת של הפרויקט.

אמנון מחרז, מנכ"ל יזמות בקבוצת בראל ציין כי קרית יצחק שמיר היא אחת השכונות המבוקשות בעיר, כל הדירות בפרויקט כבר נמכרו והחברה האיצה את הבנייה . ייחודה של השכונה בהיותה שכונה אוטונומית קהילתית במיקום אסטרטגי עם נגישות מעולה לכל מקום בצפון הארץ, באמצעות צירי תנועה מרכזיים.
השכונה כוללת מלבד בנייני מגורים גם מוסדות חינוך איכותיים, פארקים ירוקים, פינות משחק ושבילי אופניים. קבוצת בראל בבעלות אריאל בבלי היא חברה בנייה גדולה וותיקה הפועלת באמצעות חמש חטיבות מקצועיות: יזמות, הנדסה וביצוע, התחדשות עירונית, חטיבת טכנולוגיות הפועלת לפיתוח והטמעת טכנולוגיות בבנייה וחטיבת תשתיות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נוף הגליל
    ווו 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק נוף הגליל
    סגור
  • 1.
    כל הדירות שם מושכרות לערבים
    אביב 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהכפרים..כי אף תושב מנהריה לא רוצה לגור שם במחירים האלה. המון דירות רפאים.
    סגור